woody zelenci
Aktualno

Woody – ambasador mladosti in naravne lepote lesa

Leto 2019 je bilo za blagovno znamko Belinka prelomno leto, saj so se v marketinški ekipi odločili za drzen korak, in po več kot 16. letih obudili priljubljenega lesenega dečka z imenom Woody v okviru komunikacijske kampanje »Les, za vedno mlad«.

K sodelovanju so znova povabili agencijo Votan komunikacije, ki je na osnovi že znane kreativne strategije, pripravila izviren in strateško podkrepljen predlog komunikacijskih aktivnosti. »Z uporabo simpatične podobe lesenega dečka so podali univerzalno vizualizacijo lesa. Na kratko – kos lesa, ki je v bistvu živo bitje, nam da še pomembnejše sporočilo: »Živ sem … in za vedno mlad!«. Koncept smo v Belinki sprejeli z odprtimi rokami. Za obuditev celotne komunikacijske akcije smo se odločili zato, ker smo prepoznali, da oglaševalska akcija »Les, za vedno mlad« v sebi nosi še veliko potenciala, predvsem glede digitalnih komunikacij, ki jih pred šestnajstimi leti še ni bilo, pa seveda tudi širše, v smislu nove celovite komunikacijske kampanje in drugih komunikacijskih aktivnosti,« pravijo v Belinki.

woody

Uspešni tudi na tujih tržiščih

Skupaj z Votanom so komunikacijski načrt razdelili v dve fazi, pri čemer je bilo leto 2019 namenjeno predvsem spletnim komunikacijam, celovitejše komunikacije pa so predvideli za leto 2020. Bistveni kreativni elementi Belinkine nove komunikacije za letošnje leto so bili: spletni video z zgodbo, ki temelji na nadaljevanju Woodyjevih dogodivščin, številne video animacije, ki prikazujejo Woodyja v različnih situacijah, letnih časih in vremenskih razmerah ter spletni oglasi (seveda z Woodyjem), ki vodijo na različne Belinkine izdelke. »V letošnjem letu smo akcijo razširili tudi na druge marketinške kanale – velike plakatne površine, televizijske oglase in v tiskane medije. Poleg tega smo akcijo uspešno predstavili tudi na tujih tržiščih, kjer so Woodyja sprejeli z navdušenjem. Leto 2019 je bilo torej namenjeno revitalizaciji Woodyja s poudarkom na spletnih komunikacijah, leta 2020 pa je ta leseni deček živ, uživa v svoji mladosti in dobri kondiciji,« so povedali. Oglaševalsko akcijo »Les, za vedno mlad«, bodo z Woodyjem na čelu nadaljevali tudi v prihodnjem letu, ko bo sledila njegovemu naravnemu življenjskemu ciklu. Na kakšno dogodivščino se bo podal takrat, pa bo potrebno počakati do naslednjega leta.

Odkrijte celotno dogodivščino Woodyja na Belinkinem Facebook in Instagram profilu ter YouTube kanalu.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji