WhatsApp nad kritike z oglasi
Klepetalna aplikacija WhatsApp na očitke o (ne)zagotavljanju zasebnosti odgovarja s prvo globalno oglaševalsko akcijo, kjer stavijo na humor.
Agencija BBDO je zasnovala serijo treh oglasov, kjer želijo svojim uporabnikom pokazati oziroma dokazati, da so njihova sporočila šifrirana in vidna le njim. V prvem oglasu spremljamo zanimiv dvojni zmenek parov v zrelih letih, kjer z glasno interakcijo prevladuje eden izmed parov. Drugi par se prilagodi tako, da si pod mizo pošilja sporočila (preko WhatsAppa, seveda). »Kaj ju je združilo zaradi šifriranja vesta le ona dva« (»What brought them together, with end-to-end encryption, only they know«).
Oglaševalska akcija »Message Privately« je odziv pomembnega člena Facebookove družine aplikacije na kritike o pomanjkanju zasebnosti, predvsem z vidika deljenja podatkov z WhatsAppovim matičnim podjetjem Facebookom. Posledično se je zgodila delna »selitev« narodov na konkurenčni aplikaciji Signal in Telegram. »V začetku leta smo ustvarili precej zmede in negotovosti za naše uporabnike. Iz prve roke smo videli, kako jih skrbi zasebnost oziroma da bo kdo drugi bral njihova sporočila. S kreativno rešitvijo jim sporočamo, da bodo njihova sporočila še naprej zasebna,« je povedal Eshan Ponnadurai, direktor znamčenja in marketinga končnim potrošnikom pri WhatsAppu.