wasap
Aktualno

WhatsApp je najbolj priljubljena platforma med uporabniki družbenih omrežij

Čeprav se WhatsApp precej razlikuje od drugih družbenih omrežij, je z več kot dvema milijardama mesečno aktivnih uporabnikov po vsem svetu najbolj priljubljeno družbeno omrežje.

Po podatkih SportsLens.com je WhatsApp med uporabniki družbenih omrežij najbolj priljubljeno družbeno omrežje, prehitel je tudi Facebook, Instagram in TikTok. Za najljubšega ga je označila petina anketirancev.

Marketinški pogled na WhatsApp

Medijski prostor je izjemno konkurenčen in se od nastanka družbenih omrežij še hitreje spreminja. Platforme, ki lahko uporabnike zadržijo za daljše obdobje, lahko blagovnim znamkam zagotavljajo bolj ciljno usmerjene in učinkovite oglaševalske rešitve. Aplikacija WhatsApp je na tem dinamičnem trgu zelo visoko ocenjena. S preko 420 milijoni prenosov po vsem svetu je bil WhatsApp tretja najbolj prenesena aplikacija leta 2022.

Kakovost nad kvantiteto

Facebook in YouTube sicer vodita po številu mesečno aktivnih uporabnikov, a je za večino uporabnikov družbenih omrežij WhatsApp omrežje številka ena. Globalni pregled leta 2023 kaže, da je skoraj petina uporabnikov družbenih omrežij, starih med 16 in 64 let, WhatsApp označila za svojo najljubšo izbiro. Instagram in Facebook zaostajata za približno dve odstotni točki, na četrto mesto po priljubljenosti pa se je uvrstila aplikacija WeChat (z 12,1-odstotnim deležem). Sledijo TikTok, Twitter, Facebook Messenger in LinkedIn.

Spremembe na vidiku?

V poročilu razkrijejo tudi, da se je preživeti čas na WhatsAppu znižal za dobrih 6 odstotkov, na povprečno 17 ur in 20 minut na mesec. Močno prevladuje TikTok, na katerem so uporabniki v enem mesecu preživeli povprečno 23 ur in 28 minut, kar je skoraj 20 odstotkov več kot leto prej. Dolgo časa so preživljali tudi na Facebooku, in sicer 19 ur in 43 minut na mesec, ter na Instagramu z 12 urami na mesec.

Statistika kaže, da je imelo družbeno omrežje Telegram največjo letno rast, saj so mu njegovi uporabniki namenili kar 33 odstotkov več časa kot leto prej.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji