Vzajemna
Aktualno

Vzajemna: Tudi najmanjši imajo velike zgodbe

Vzajemna je ob 20. obletnici delovanja predstavila nov televizijski oglas, ki so ga pripravili v sodelovanju z agencijo Futura DDB. Razmeroma preprosta zgodba govori o solidarnosti, ki je zapisana v genski zapis največje slovenske specializirane zdravstve

V oglasu spoznamo fanta, predanega svojemu športu in idolu. »Lahko bi rekli, da gre za dokaj neopazno zgodbo posameznika. Vendar se nas prav to dotakne, vsi imamo svoje zgodbe, na zunaj majhne, neopažene, za nas pa še kako pomembne,« povzame Tomaž Krejačič, ki je v marketinškem oddelku Vzajemne najmočneje vpet v snovanje kreativnih rešitev. »Zato na koncu oglasa stavimo na precej čustven odziv, ko množica pomaga junaku do želenega srečanja z njegovim idolom.« 

Jubilejni oglas Vzajemne govori o solidarnosti, cilj celostne oglaševalske akcije pa je v prvi vrsti utrjevanje ugleda zavarovalnice. »Zato se z zgodbo osredotočamo na to, kar Vzajemno bistveno razlikuje od drugih zavarovalnic na trgu; to sta vzajemnost in solidarnost,« povzema komunikacijsko strategijo Dragana Josipović, direktorica projekta vFuturi DDB. »Vzajemna namreč ni delniška družba, ampak vzajemna družba. Lastniki so njeni člani in člani so njeni zavarovanci. Da deluje po načelu vzajemnosti, pa preprosto pomeni, da vsi člani zavarovalnice solidarno zagotavljajo varnost za vsakega posameznika.«

Intervju

dali
24. 07. 2020

Dali Bungič je del agencije Luna že dve tretjini njenega obstoja. V njej je začela kot…

Ozrli smo se na doslej prehojeno pot Lune, se dotaknili tako njenih vzponov kot tudi padcev in se posvetili tudi odnosu med »čustvi in številkami«,…

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

Petčlanska ekipa agencije v prvi vrsti stavi na kakovostne vsebine, ki jih zagotavlja preplet njihovih raznolikih znanj, veščin in izkušenj.

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Športne televizije smo bile med najbolj prizadetimi dejavnostmi, saj je bila naša osnovna dejavnost, t. i. core business, prekinjena praktično po…

Naši avtorji