Vzajemna: Tudi najmanjši imajo velike zgodbe
Vzajemna je ob 20. obletnici delovanja predstavila nov televizijski oglas, ki so ga pripravili v sodelovanju z agencijo Futura DDB. Razmeroma preprosta zgodba govori o solidarnosti, ki je zapisana v genski zapis največje slovenske specializirane zdravstve
V oglasu spoznamo fanta, predanega svojemu športu in idolu. »Lahko bi rekli, da gre za dokaj neopazno zgodbo posameznika. Vendar se nas prav to dotakne, vsi imamo svoje zgodbe, na zunaj majhne, neopažene, za nas pa še kako pomembne,« povzame Tomaž Krejačič, ki je v marketinškem oddelku Vzajemne najmočneje vpet v snovanje kreativnih rešitev. »Zato na koncu oglasa stavimo na precej čustven odziv, ko množica pomaga junaku do želenega srečanja z njegovim idolom.«
Jubilejni oglas Vzajemne govori o solidarnosti, cilj celostne oglaševalske akcije pa je v prvi vrsti utrjevanje ugleda zavarovalnice. »Zato se z zgodbo osredotočamo na to, kar Vzajemno bistveno razlikuje od drugih zavarovalnic na trgu; to sta vzajemnost in solidarnost,« povzema komunikacijsko strategijo Dragana Josipović, direktorica projekta vFuturi DDB. »Vzajemna namreč ni delniška družba, ampak vzajemna družba. Lastniki so njeni člani in člani so njeni zavarovanci. Da deluje po načelu vzajemnosti, pa preprosto pomeni, da vsi člani zavarovalnice solidarno zagotavljajo varnost za vsakega posameznika.«