Vse, kar lahko storimo, je, da #Nadaljujemo
Francoska agencija JCDecaux je skupaj z globalnim kreativnim butikom Fred & Farid pripravila serijo plakatov, namenjenih širjenju pozitivnega vzdušja in upanja v New Yorku, Los Angelesu, Chicagu in Bostonu.
Raziskave ugotavljajo, da številni Američani čutijo veliko čustveno breme zaradi pandemije koronavirusa, s pozitivnimi in spodbudnimi sporočili na plakatih pa želijo dvigniti pozitivno energijo in okrepiti občutek pripadnosti mestom. V okviru akcije so oblikovali 150 sloganov, povezuje pa jih ključnik #WeKeepGoing (#Nadaljujemo).
»Nismo želeli biti preveč čustveni ali pozivati k proaktivnosti, zato smo plakate pospremili le s ključnikom#Nadaljujemo, saj je to v resnici vse, kar lahko storimo v tej situaciji,« sta povedala Fred Raillard in Farid Mokart, ustanovitelja in vodja kreativcev v agenciji Fred & Farid.
Plakate, namenjene prebivalcem Los Angelesa, so navdihnile živahne barve tega mesta, napisi pa so v angleškem in španskem jeziku.
Ustvarjalne ekipe so za Chicago uporabile barvno paleto in ikonografijo mestne zvezde. Ta vodilna elementa so povezale z ikonično zaokroženo pisavo Avant Garde Gothic, ki jo najdemo na številnih oznakah po mestu.
Na plakatih, ki krasijo Boston, se besedilo navezuje na bogato športno kulturo mesta. Uporabili so značilno zeleno barvo in športno tipografijo.
Newyorške plakate so navdihnili borben duh mesta, visoki jekleni nebotičniki, opečnati odtenki, ikonična rumena barva taksijev in »cik-cak« oblika požarnih stopnic na stavbah.