Dončić
Aktualno

»Vse, kar je povezano z Luko, priteguje poglede in ustvarja dobro vsebino«

OpažaMMo, da vse, kar naredi Luka Dončić, postane viralno. Kliki, lajki, komentarji in dosegi gredo ob omembi njegovega imena takoj v nebo. Pri TV Arena Sport smo preverili, ali podobno velja tudi za gledanost tekem NBA.

Pogovarjali smo se z Vidom Dežmanom, managerjem marketinga in prodaje pri slovenski športni televiziji Arena Sport.

vid dežman

Kako se spremeni gledanost TV Arena Sport, ko igra Luka Dončić?

Prenosi z Luko Dončićem so najbolj gledani NBA prenosi na Areni Sport, kar seveda ni presenečenje. Tako je bilo že pri Dallasu, katerega gledanost je po odhodu Dončića močno padla. Lakersi so s prestopom močno povečali gledanost in postali najbolj gledana NBA ekipa na Areni Sport.

Velik dejavnik gledanosti posameznih tekem je seveda tudi ura prenosa, saj gre pri NBA-ju vseeno v večini za nočne tekme. Najbolj gledana tekma te sezone je bila 27. aprila 2025, ko je bila na sporedu 4. tekma playoff serije Minnesota - Lakers.

Poleg gledanosti programov pa zaznavamo tudi občutno povečanje pozornosti na družbenih omrežjih pri vseh vsebinah, ki so povezane z Luko. 

Kako se je po prestopu Luke Dončića k Lakersom spremenila gledanost NBA prenosov na vaši televiziji? Ali beležite občutno povečanje zanimanja?

Prestopna bomba se je močno dotaknila Slovencev, ki so želeli spremljati razvoj zgodbe z Luko v novem klubu. Prestop je močno povečal gledanost Lakersov - za 300 odstotkov pri moški populaciji, pri ženskah celo za več kot 1000 odstotkov.

Se je zaradi Luke Dončića spremenila tudi vaša programska strategija – npr. pogostost prenosov njegovih tekem, dodatne oddaje, prispevki ali analiza?

Program seveda prilagajamo Luki Dončiću, saj je zanimanje za njegove tekme razumljivo največje. Predvsem imamo moč obogatiti spremljevalni program: studie, ki jih pripravljamo, tudi podkaste, ki so vezani na Lakerse, in pa seveda teren. Po prestopu smo v marcu pripravili »marec v znamenju Lakersov«, ko smo prenašali deset tekem te ekipe in z ekipo odšli v Los Angeles. V živo smo iz areneCrypto.com spremljali 4 tekme ter pripravljali ekskluzivne vsebine in intervjuje. Ti prispevki in javljanja so res močno približali izkušnjo NBA gledalcem, prav tako pa poželi veliko zanimanja na družbenih omrežjih. Še vedno velja, da vse, kar je povezano z Luko, priteguje poglede in ustvarja dobro vsebino. Na dan novice o prestopu smo imeli zvečer v studiu V prvi vrsti Lukovega očeta Sašo Dončića, ki je komentiral situacijo. Posnetke iz te oddaje so delili vsi veliki ameriški športni mediji in ogledi so se šteli v milijonih. Takrat smo verjetno prvič na lastni koži spoznali, kaj pomeni biti povezan s takšno osebo. Ponosni smo, da smo ta trenutek dobro izkoristili in opozorili nase. 

Kakšen je profil gledalcev, ki spremljajo tekme Luke Dončića – ali se razlikuje od povprečnega gledalca vaših drugih programov?

Gledalci NBA-ja nasploh so praviloma nekoliko mlajši od siceršnjega povprečja na naših kanalih, za Lakerse pa velja, da jih spremlja širši krog ljudi. Opazili smo, da tekme Luke Dončića pritegnejo k ogledu več predstavnic nežnejšega spola.

Ali menite, da Dončić pritegne tudi gledalce, ki sicer ne spremljajo košarke ali NBA?

Da. Sploh to velja za večerne vikend termine, ko NBA zagotovo gledajo tudi tisti, ki te lige sicer ne spremljajo.

Intervju

Sanja Likar
14. 06. 2025

S Sanjo Likar, generalno vodjo marketinga za regijo Srednje in Vzhodne Evrope pri…

Tako hiter, kot je razvoj tehnologij, so tudi spremembe na trgu hitre in dinamične. Zato preprosto moramo biti v koraku s časom, da lahko spremembe…

smash
13. 06. 2025

Gostinska blagovna znamka SMASH, ki jo razvijajo Vuk Greganović, Tom Jaki in Aleš Prestor…

bbb
07. 06. 2025

»Delo v agenciji ni za vsakogar. Je nadpovprečno dinamično in polno sprememb. Nove…

»V času, ko je ves svet povezan, ko je kanalov praktično neskončno in ko se nam obeta precejšnja inflacija vsebin, ki jih poganja umetna inteligenca…

Naši avtorji