domen gulic
Aktualno

Vodji medijskih projektov na Starcomu in Publicis Medii

Ekipi medijske agencije Starcom se je pridružil vodja medijskih projektov Domen Gulič, ki kot kreativni analitik meni, da vloga izvajalca danes ni dovolj in da je svetovanje novi imperativ.

Že med magistrskim študijem IMB je razvijal svoj analitični način obravnave problema in iskanja rešitev. To je nato še v praksi nadgrajeval v skupini Pristop, kjer je tri leta nabiral izkušnje na področju digitalnega marketinga, najprej pri D`Agency, nato pa še na Pristopu.

Iz agencije sporočajo še, da se je v ekipo Publicis Medie po porodniškem dopustu vrnila vodja medijskih projektov Nika Novak, ki je z novembrom prevzela naročnika Lek in Viso medijske agencije Starcom.

nika novak

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji