ViennaUP 2025
Aktualno

ViennaUP 2025: kjer podjetništvo sreča kulturo

Dunaj bo od 8. do 16. maja 2025 znova postal svetovno podjetniško vozlišče, saj bo gostil ViennaUP, enega od največjih evropskih festivalov za start-upe. Tam bo tudi MM, več o dogodku pa boste lahko prebrali v naslednji tiskani izdaji.

Kot pravijo organizatorji, letošnji program prinaša številne novosti – od težko pričakovane filmske premiere filma Stava za milijon dolarjev (The Million Dollar Bet) do okrepljenega kulturnega dogajanja z dodatnimi priložnostmi za mednarodno mreženje. Tokratna izvedba ViennaUP je že peta in v tem času se je dogodek razvil v enega od največjih in najvplivnejših festivalov za start-upe v Evropi. V devetih dneh bo z več kot 65 dogodki, ki jih soustvarja 45 programskih partnerjev, v mesto privabil podjetniške mislece, tehnološke inovatorje, vlagatelje in ljubitelje start-up scene. Ti bodo razpravljali o ključnih temah, kot so trajnostno podjetništvo, socialna odgovornost, nove tehnologije in kreativne industrije.

Med vrhunci programa bosta dan za povezovanje start-upov s podjetji in vlagatelji »Connect Day« ter sklop konferenc na temo trajnostnega vpliva »Impact Days«, ki socialno in okoljsko trajnost povezujejo z družbeno angažiranimi podjetniki z vsega sveta. Za sproščeno festivalsko vzdušje bodo tudi letos skrbeli na osrednjem prizorišču na dunajskem Karlsplatzu, kjer se bodo obiskovalci ob lokalnih vinih, kulinaričnih posebnostih in nastopih mladih glasbenikov lahko povezovali v bolj neformalnem okolju.

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji