Vid Dežman zdaj pri Arena Sport
Vodenje prodaje in marketinga pri novoustanovljeni športni televiziji Arena Sport je prevzel Vid Dežman.
Vid Dežman ima sedem let izkušenj z vodenjem projektov v oddelku trženja na POP TV. Deloval je na področju televizijskega in digitalnega oglaševanja ter oblikoval medijske strategije za največje slovenske oglaševalce. Za kratek čas je bil zaposlen tudi v podjetju Hofer, kjer je kot vodja oddelka v marketingu skrbel za njihove največje oglaševalske akcije.
Kot je Dežman povedal za MM, ga je k delu na Areni Sport pritegnila njihova jasna in močna vizija, resen pristop pri vstopu televizije na slovenski trg in želja po razvoju slovenskega športa. »Arena Sport ima res velik potencial pri promociji in razvoju športa v Sloveniji nasploh. Všeč mi je njihova mlada ekipa, polna idej. Že takoj ob prihodu sem opazil, da so zelo zagnani, a hkrati je vzdušje v podjetju sproščeno, kar je odlično ozračje za uspešno delo.«
Marketing v športu je sicer dokaj specifično področje, s svojimi lastnostmi in v tem času tudi velikimi izzivi. Največje Dežman vidi v dvigu gledanosti športnih vsebin ter boljšemu sodelovanju med klubi, reprezentancami in sponzorji s televizijskimi hišami. Skupaj s preostalimi člani ekipe se bo trudil šport pripeljati kot nekaj vsakdanjega v vsako slovensko gospodinjstvo.