vecer
Aktualno

Večer v letu 2020 povečal število naročnin in spletni obisk

Časnik Večer je v jubilejnem, 75. letu izhajanja, povečal število naročnin na tiskano izdajo, podvojil število digitalnih naročnin in v decembru presegel pol milijona unikatnih bralcev spletne strani.

V podjetju z optimizmom ugotavljajo, da so bralci prepoznali prizadevanja ekipe v kriznem letu in podprli profesionalno, relevantno in odgovorno poročanje Večera. »Naša prva skrb je v hudi zdravstveni krizi postalo zagotavljanje celovitih, zanesljivih, pravočasnih informacij in verodostojnih zgodb, ki zadevajo zdravje ljudi. Oglasni in mnogi drugi prihodki, od katerih živi medijska hiša, so se dramatično zmanjšali, ko je obstalo javno življenje. Podjetje je za zagotavljanje finančne stabilnosti moralo sprejeti tudi težke odločitve, ki jih je velika večina sodelavcev sprejela z razumevanjem. Za nadaljevanje dejavnosti je Večer še bolj kot sicer potreboval podporo bralcev, ki plačujejo naročnino ali svoje izvode v trafikah,« pravijo. Številni občasni bralci so časopis naročili na svoj dom, saj je podjetje še naprej zagotavljalo jutranjo dostavo v nabiralnike, mnogi pa so se odločili za naročilo spletne izdaje, ki omogoča dostop do plačljivih uredniških vsebin.

»V središče postavljamo bralca in kakovostno novinarsko zgodbo«

To se je odrazilo na spodbudnih rezultatih, ki jih povzema Miha Klančar, direktor družbe Časnik Večer: »Pri Večeru se prvič po šestnajstih letih veselimo pozitivnega trenda, število naročnikov na tiskano izdajo je bilo namreč konec leta 2020 višje kot na začetku leta. Obenem smo podvojili prodajo digitalnih naročnin; rast je bila glede na minulo leto več kot 100-odstotna. Spletna stran Vecer.com je decembra 2020 dosegla nov rekord, saj jo je bralo kar 539 tisoč unikatnih obiskovalcev, kar je za četrtino več kot v najbolj uspešnem mesecu leta 2019. Z rezultati potrjujemo pravilno usmerjenost naše strategije, ki dopolnjuje tiskane naročniške pakete z digitalnimi, v središče pa postavljamo bralca in kakovostno novinarsko zgodbo.«

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji