vecer
Aktualno

Večer v letu 2020 povečal število naročnin in spletni obisk

Časnik Večer je v jubilejnem, 75. letu izhajanja, povečal število naročnin na tiskano izdajo, podvojil število digitalnih naročnin in v decembru presegel pol milijona unikatnih bralcev spletne strani.

V podjetju z optimizmom ugotavljajo, da so bralci prepoznali prizadevanja ekipe v kriznem letu in podprli profesionalno, relevantno in odgovorno poročanje Večera. »Naša prva skrb je v hudi zdravstveni krizi postalo zagotavljanje celovitih, zanesljivih, pravočasnih informacij in verodostojnih zgodb, ki zadevajo zdravje ljudi. Oglasni in mnogi drugi prihodki, od katerih živi medijska hiša, so se dramatično zmanjšali, ko je obstalo javno življenje. Podjetje je za zagotavljanje finančne stabilnosti moralo sprejeti tudi težke odločitve, ki jih je velika večina sodelavcev sprejela z razumevanjem. Za nadaljevanje dejavnosti je Večer še bolj kot sicer potreboval podporo bralcev, ki plačujejo naročnino ali svoje izvode v trafikah,« pravijo. Številni občasni bralci so časopis naročili na svoj dom, saj je podjetje še naprej zagotavljalo jutranjo dostavo v nabiralnike, mnogi pa so se odločili za naročilo spletne izdaje, ki omogoča dostop do plačljivih uredniških vsebin.

»V središče postavljamo bralca in kakovostno novinarsko zgodbo«

To se je odrazilo na spodbudnih rezultatih, ki jih povzema Miha Klančar, direktor družbe Časnik Večer: »Pri Večeru se prvič po šestnajstih letih veselimo pozitivnega trenda, število naročnikov na tiskano izdajo je bilo namreč konec leta 2020 višje kot na začetku leta. Obenem smo podvojili prodajo digitalnih naročnin; rast je bila glede na minulo leto več kot 100-odstotna. Spletna stran Vecer.com je decembra 2020 dosegla nov rekord, saj jo je bralo kar 539 tisoč unikatnih obiskovalcev, kar je za četrtino več kot v najbolj uspešnem mesecu leta 2019. Z rezultati potrjujemo pravilno usmerjenost naše strategije, ki dopolnjuje tiskane naročniške pakete z digitalnimi, v središče pa postavljamo bralca in kakovostno novinarsko zgodbo.«

Naslovnica 477

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

petra grosman
06. 03. 2021

Petra Grosman je že deset let ena od najpomembnejših članic ekipe, ki organizira svetovni…

Ko spremljaš to uspešno zgodbo od samih začetkov, ko si priča dejstvu, da je mogoče iz neprepoznavnega športa narediti privlačen šport s trumo…

lesnina
03. 03. 2021

Po mnenju številnih sta Lesnina in Futura DDB v teh dneh predstavili resnega tekmeca za…

Nastopajoči so absolutno dodana vrednost tega oglasa. Še zdaj ne morem verjeti, da smo imeli takšno srečo.

MITO MIHELIC
27. 02. 2021

Oblikovalski strateg Mito Mihelič se pri svojem delu v največji meri posveča razumevanju…

»Ni vam treba biti oblikovalec, da v podjetje uvajate design thinking; morda celo bolje, če niste. Oblikovalci so najslabši možni design thinkerji,…

Naši avtorji