peter cesar
Aktualno

Več kot »le« arhitekt

Arhitekt Peter Cesar je po končanem študiju skupaj z ženo Ano Cesar ustanovil biro Arhitektura2211, ki poleg arhitekture in interierja deluje tudi na drugih področjih.

Poslovna pot ga je pred leti pripeljala do nepremičnin in gradnje stanovanj za trg, z zadnjim projektom NEU na Kolodvorski ulici v Ljubljani pa celo v hotelirstvo in upravljanje.

Peter in Ana Cesar se pri zahtevnejših arhitekturnih projektih rada povezujeta tudi z drugimi arhitekturnimi biroji. Tako so uresničili projekte, na katere so najbolj ponosni –  med njimi so prenova Ljubljanske borze, prenova Tomosove stolpnice in oprema poslovnih prostorov Pristopa (z birojem Kosi in partnerji) ter oprema penthousa v Tomosovi stolpnici, pa Hotel Čad in NEU Kolodvorska (kjer so pri interierju sodelovali z ATRI arhitekti). Odmevna je bila tudi njihova zmaga na natečaju za hotel Europa na Bledu v začetku leta.

tomos

Tudi v arhitekturi in gradnji je trajnost vedno pomembnejša. Eden od primerov trajnostnega delovanja je energetska in statična sanacija Tomosove stolpnice v Kopru.

hotel bled

Veduta hotela Europa na Bledu.

hotel čad

hotel čad1

Eden od njihovih projektov je tudi Hotel Čad.

Dobrodošla alternativa hotelom in oddaji stanovanj

Pod blagovno znamko NEUHAUS sta s poslovnim partnerjem Iztokom Lampičem in sodelavci v zadnjih petih letih razvila in zgradila štiri projekte, v okviru katerih je skupaj 130 stanovanj, novih 65 pa začenjajo kmalu graditi v Kranju.

NEU Kolodvorska je prvi objekt v Sloveniji s stanovanji s storitvami. Storitev omogoča lastnikom bivanje v lastnem stanovanju z vsemi prednostmi bivanja v hotelu ali organizirano kratkoročno oddajanje stanovanj in s tem odličen donos na naložbo. Objekt ima javno pritličje s kavarno, recepcijo, coworkingom in fitnesom ter dve kleti s parkirnimi mesti in shrambami. Vsem stanovalcem bo vse dni v letu na voljo tudi ogrevan plavalni bazen na terasi enajstega nadstropja s čudovitim pogledom na Ljubljanski grad. V vmesnih desetih etažah se nahaja 55 enotno opremljenih stanovanj z veliko steklenimi površinami in pogledi na mesto, še posebej pa izstopa penthouse v sedmem nadstropju z 290 kvadratnih metrov veliko zazelenjeno teraso.

kolodvorska1

»Otvoritev načrtujemo na začetku leta 2022. Želimo si, da bi trg našo inovativno zasnovo objekta prepoznal kot dobrodošlo alternativo hotelom in stanovanjem v okviru airbnb, predvsem pri srednjeročnih najemih. V mislih imamo predvsem poslovneže, ki v Slovenijo pridejo za dva ali tri mesece,« pravi Peter Cesar.

Projekt NEU Kolodvorska je nastal kot odgovor na dejstvo, da zadnje čase v Ljubljani nastaja ogromno stanovanjskih projektov, ki se jih oglašuje kot luksuzne oziroma nadstandardne, čeprav to v resnici niso. »Menim, da samo uporabljeni kakovostni materiali in lokacija že dolgo niso več dovolj, da bi večstanovanjski objekt lahko tržili kot nadstandarden. Sam vidim dodano vrednost v skupnih prostorih in hotelskih storitvah, ki so na voljo lastnikom stanovanj, saj jim dvigujejo kakovost bivanja in jim omogočijo, da bolje izkoristijo dragoceni prosti čas,« meni Cesar.

kolodvorska2

»Večina kupcev v objektu NEU Kolodvorska je poleg stanovanja naročila tudi paket notranje opreme, ki smo ga pripravili v sodelovanju z Decor & Design. Ponudba vključuje vse do zadnje podrobnosti, tudi dekor in kuhinjske pripomočke. S tem smo kupcem še pred vselitvijo ponudili storitev, ki jim je precej poenostavila proces vselitve v novo stanovanje in prihranila ogromno časa,« pravi Peter Cesar.

kolodvorska3

Vsem stanovalcem objekta NEU Kolodvorska bo vse dni v letu na voljo ogrevan plavalni bazen s pogledom na Ljubljanski grad.

Sodobni trendi bivanja

Na vprašanje, kakšni so sodobni trendi bivanja oziroma česa si želijo sodobni kupci stanovanj, sogovornik odgovori, da velika stanovanja z velikimi terasami nikoli niso šla iz mode, si jih pa danes težko kdo privošči. »Mi v naših večstanovanjskih projektih poskušamo tudi na manjši površini stanovanj zagotovili čim boljšo bivalno kakovost za potrebe povprečnega kupca. Zelo zaželeni in iskani med mladimi so fleksibilni tlorisi, ki omogočajo tudi poznejše predelave brez dragih posegov. Tako sta nastala projekta Vila Dolenjka in Vila Celovška, ki sta bila na trgu zelo dobro sprejeta, ter projekta v izgradnji, T79 v Ljubljani in D26 v Kranju. Pri mestnih projektih se zelo dobro obnesejo tudi skupne strešne zazelenjene terase, ki jih lastniki stanovanj zelo radi uporabljajo za druženje in pobeg od hrupnih mestnih ulic,« pove.

celovska

dolenjka

Vila Dolenjka in Vila Celovška sta bili na trgu zelo dobro sprejeti.

Priljubljena tema v arhitekturi je tudi trajnost. Peter Cesar pri gradnji enodružinskih hiš opaža željo naročnikov po uporabi trajnostnih materialov in nizkoenergetskih rešitev, a pravi, da je žal drugače na trgu večstanovanjskih objektov. Tam trenutna situacija investitorjev še ne motivira dovolj, da bi tudi s trajnostnimi rešitvami prepričali potencialne kupce: »Mi se kljub temu poskušamo obnašati in delovati čim bolj trajnostno. Lepa primera za to sta energetska in statična sanacija Tomosove stolpnice v Kopru in NEU Kolodvorska, kjer se potegujemo za certifikat zeleni ključ, ki sicer ni toliko vezan na trajnost v arhitekturi, ampak na trajnostno delovanje objekta.«

kraš

Podpisali so se tudi pod podobo ljubljanske prodajalne Kraš. (Foto: Janez Marolt)

Članek je bil objavljen v jesenski prilogi SaMMozavestno, ki jo lahko prelistate tu. 

491

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
26. 05. 2022

Pierre-Olivier Cimon, vodja projektnega razvoja v hrvaškem podjetju Rimac Technology,…

Mate Rimac je tam, kjer je, z razlogom. Je prizemljen genij z velikim srcem. Sodelavce navdihuje tako s tehnološko vizijo kot tudi z vodenjem.

bla
24. 05. 2022

Ekipa pod vodstvom režiserja Mateja Rimaniča je na letošnjem kanskem filmskem festivalu…

Zdaj ko smo se vrnili iz Cannesa, nam je teža tega dosežka že veliko bolj oprijemljiva, ampak mislim, da lahko govorim za celotno ekipo, ko rečem, da…

tedx
24. 05. 2022

Ekipa TEDxLjubljana je po dveh letih ponovno organizirala dogodek v živo, in sicer pod…

Kot vemo, prepoznavnost blagovne znamke raste, če produkt, v našem primeru dogodek, povečuje svojo kakovost. Prav temu se najbolj posveča ekipa…

Naši avtorji