m
Aktualno

Več kot 80 odstotkov potrošnikov verjame v vplivnostni marketing

Študija agencije Matter Communications ugotavlja, da vedno več potrošnikov (81 odstotkov) sprejema vplivnostni marketing in platforme, na katerih se izvaja.

Ta veja marketinga in njegove platforme še naprej kažejo znake moči, saj je 81 odstotkov potrošnikov v raziskavi poročalo, da so jim objave vplivnežev, prijateljev ali družinskih članov na družbenih omrežjih v zadnjem letu zbudile zanimanje za izdelek ali storitev.

69 odstotkov potrošnikov zaupa vplivnežem, prijateljem in družini bolj kot informacijam, ki prihajajo neposredno od blagovne znamke. V skladu s to raziskavo je Insider Intelligence napovedal, da bodo oglaševalci vplivnežem letos namenili več kot 6 milijard dolarjev.

Vpliv na nakup hrane in pijače

Med kategorijami vplivnostnega marketinga je bil po zanimanju in potencialu za spodbujanje nakupov najuspešnejši segment hrane in pijače. Sledijo kategorije zdravje in dobro počutje, lepota in osebna nega ter tehnologija.

YouTube, najpristnejša platforma

Na vprašanje, na kateri platformi jim je vplivnostni marketing najbolj všeč, vsebina pa najbolj pristna, se je 36 odstotkov potrošnikov opredelilo za YouTube in ga tako postavilo na vrh seznama. V raziskavi so ugotovili še, da se zanimanje za vplivnostni marketing povečuje skupaj z nakupi in vsebino ustvarjalcev.

dan_d_23

Zaradi bliskovite rasti trenda vplivnostnega marketinga in družbenih omrežij ekipa MM-a 16. marca 2023 organizira dogodek dan_d_23, na katerem se bodo govorci posvetili letnemu pregledu vseh novosti za uspešno upravljanje družbenih omrežij. Dogodek je namenjen podjetjem, upravljavcem družbenih omrežij (SMM) v podjetjih in agencijah, direktorjem marketinga in profesionalcem, ki želijo osvojiti vsa potrebna znanja.

č

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji