andreja big bang
Aktualno

»V življenju so pomembne tudi male stvari«

Z Andrejo Grebenjak, novo vodjo marketinga v Big Bangu, smo se pogovarjali o trenutnih izzivih podjetja, usklajenosti marketinga s kadrovsko službo in spoznanjih iz obdobja »koronakrize«.

Vedno znova je treba odkrivati, kaj prepriča kupce

Andreja Grebenjak praktično vso svojo poklicno pot deluje v marketingu, razvoju izdelkov in oglaševanju, vse to pa je po njenih besedah povezovala tehnologija. Skoraj 15 let je delala v telekomunikacijski panogi. Sprva v A1, pred prihodom v Big Bang pa je v Telekomu Slovenije skrbela za strategijo digitalnega komuniciranja. V Big Bangu bo v ekipi upravljanje potenciala bdela nad marketinškimi aktivnostmi. S tega vidika Grebenjakova poudarja, da mora marketing hoditi z roko v roki s kadrovsko službo, saj so zaposleni srce vsakega podjetja in obenem tudi ključna prednost na vedno bolj konkurenčnem trgu. »Združena ekipa za upravljanje potenciala omogoča hitrejše in bolj celovito prilagajanje podjetja različnim situacijam. Razmere na trgu se namreč izredno hitro spreminjajo, vedno znova pa moraš odkrivati, kaj kupca navdušuje in prepriča. Vodenje marketinške strategije mora biti zato usklajeno s strategijo podjetja. Prepričana sem, da bomo z izvrstno ekipo na Big Bangu lahko ustvarili UAU komunikacijo in vzdušje med zaposlenimi, partnerji in ne nazadnje tudi našimi kupci.«

Včasih si je treba vzeti čas za pregled mozaika podjetja

Big Bang se je v preteklih mesecih temeljito reorganiziral, a kot poudarja sogovornica, delo kljub velikemu napredku, razvoju in inovacijam še ni končano. Stremijo namreč k temu, da so na vsaki točki delovanja UAU. »Ob izjemnem delu pri posameznih projektih in hitrem tempu razvoja si je včasih seveda treba vzeti tudi čas in celovito pogledati, kako se sestavlja mozaik našega podjetja, ki je resnično izjemen. Ker je panoga dinamična in izdelčni katalog zelo obsežen, je treba dosledno slediti postavljenim procesom, določene pa po potrebi nadgraditi. A spremembe so v naši panogi že desetletja stalnica in vcepljene tudi sam v DNK podjetja,« pojasnjuje.

Znanje, predvsem pa hitrost prenosa znanja na nove sodelavce izpostavlja kot izredno pomembne. Sočasno morajo biti po njenih besedah vse ekipe v podjetju tudi fleksibilne in pripravljene na nove izzive. V naslednjih tednih se bodo z marketinškimi aktivnostmi osredotočili na prenovljeno trgovino Big Bang Mega v ljubljanskem BTC Cityju, v kateri bodo, kot pravi, fizični svet povezali z digitalnim, kupcem pa omogočili novo nakupno izkušnjo. »Pripravljamo tudi program merjenja zadovoljstva kupcev na vseh točkah stika in prenovljen program zvestobe, poudarek pa bo tudi na vsebinskem marketingu, poznavanju uporabnika in avtomatizaciji dela komunikacije,« je povedala.

Nova resničnost bo hibridna

V luči sproščanja ukrepov Grebenjakova poudarja, da smo v zadnjem letu vsi prišli do spoznanja, da se je treba na spremenjene okoliščine hitro in celovito odzvati ter prilagoditi. V komunikaciji s kupci v Big Bangu tako prednjači splet, osredotočili pa so se tudi na varno in sproščeno počutje zaposlenih in kupcev v vseh fizičnih trgovinah. Grebenjakova sicer meni, da bo nova resničnost verjetno hibrid med fizičnim in spletnim svetom, kar bo veljalo tako v poslovnem kot tudi v zasebnem okolju. »Spletni nakupi na www.bigbang.si so danes zelo preprosti, udobni in enostavni, vendar pa spletna prodaja nikakor ne more v celoti nadomestiti fizičnih trgovin. V časih, ko smo bili podvrženi številnim omejitvam, smo namreč dobili še dodatno potrditev, da so v življenju pomembne tudi male stvari, kot so druženja s prijatelji, sestanki v živo, kosila v restavracijah in tisti pristen osebni stik, ki ga spletno okolje ne more nikoli nadomestiti.«

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji