cannes
Aktualno

V žiriji tekmovanja Cannes Lions dva predstavnika iz regije

Iz Cannes Lions so sporočili, da bosta med strokovnjaki iz celega sveta, ki bodo ocenjevali lansko produkcijo, dva predstavnika iz naše regije, Davor Bruketa in Damir Ciglar.

Hrvaška je to leto edina država iz regije, ki ima svoje predstavnike v žiriji svetovnega tekmovanja v kreativnosti. Na prestižnih kanskih levih, ki se bodo odvijali na francoski revieri med 19. in 23. junijem, se bo Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey) pridružil žiriji v kategoriji industrijska odličnost, Damir Ciglar (Imago Ogilvy) pa sodnik v kategoriji filmska odličnost. S tem se bosta pridružila žiriji, ki jo bo sestavljalo skupno 197 vodilnih strokovnjakov iz kar 58 držav. »Število predstavnikov iz Hrvaške jasno odraža položaj države na svetovnem zemljevidu. To je rezultat dolgoletnega dela naše celotne panoge,« je ob tej priložnosti dejal Davor Bruketa; Damir Ciglar pa dodal: »To ni le osebno priznanje za naju z Davorjem, ampak tudi mednarodno priznanje za celotno hrvaško oglaševalsko industrije in kakovost dela združenja Hura.«

Simon Cook, direktor festivala, je ob tem oznanil, da je prvi krog ocenjevanja, ki določa ožji izbor za nagrade, ključnega pomena. »Sestavili smo vrhunsko zasedbo izjemnih talentov in strokovnjakov, ki bodo v ocenjevanje vložili veliko predanosti in strokovnega znanja. Že vnaprej bi se jim rad zahvalil za njihovo trdo delo pri pregledu projektov, ki bomo letos na festivalu izpostavili in nagradili.«

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji