FCS
Aktualno

V Studiu 360 oblikovali podobo Filmskega centra Srbije

Studio 360 je zmagal na odprtem mednarodnem natečaju za novo celostno podobo Filmskega centra Srbije (FCS).

Pri oblikovanju koncepta so se v Studiu 360 odločili za načela jasnosti, preprostosti in prilagodljivosti. Vizualno identiteto so oblikovali kot modularni sistem in funkcionalno osnovo za dolgoročno uporabo znotraj različnih komunikacijskih kanalov – tako analognih kot digitalnih. Logotip predstavlja stilizirano obliko filmske kamere, sestavljeno iz dveh kolutov filma in objektiva v srbskih nacionalnih barvah. Sodoben geometrijski pristop omogoča tehnično, likovno in kontekstualno prilagodljivost znaka številnim situacijam in načinom uporabe ter njegove prihodnje nadgradnje. Dodatni nabor petih grafičnih elementov (posamezno ali kot prepoznavni vzorec) pomensko podpira in širi zgodbo Filmskega centra Srbije, ne da bi se oddaljil od logotipa kot osnove, v kombinaciji s portreti znanih igralcev in sekvencami filmov pa lahko ustvarja veliko pristnih ilustracij.

fcs1

»Predlog, ki sem ga oblikoval, je bil med številnimi drugimi izbran zaradi svoje prepoznavnosti, originalnosti, uporabnosti in modularne zasnove. Zakaj bi sploh želeli biti drugačni, posebni in opazni? Saj je lepo biti čebela – delati in misliti enako kot vsi ostali. Vsak dan. Se ne izpostavljati, ker je drzno, nevarno in moti kolektivno samopodobo. Algoritmi so tako ali tako vse, kar potrebujemo. Vohunijo, lažejo in odločajo. Vsak dan in vsako noč. Le zakaj? Po tej grozni epidemiji nas čaka čudovit nov svet. In kaj nam ostane, ko prevetrimo ves ta kaos, seštejemo misli in pometemo strahove? Ljubezen. Trma. Strast. Vizija. V Studiu 360 gradimo na tem,« je Vladan Srdić povedal za MM.

fcs4

fcs2

 

fcs5

fcs6

fcs7

fcs8

fcs9

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji