kava
Aktualno

V Sloveniji začnemo dan s kavo in ne telovadbo

V podjetju De'Longhi so na Instagramovem profilu izvedli anketo o pitju kave v Sloveniji. Kar 95 odstotkov vprašanih svoj dan najraje začne s skodelico kave in le 5 odstotkov s telovadbo.

V Etiopiji, ki bi jo lahko poimenovali rojstno mesto kave, je pitje kave poseben obred, Indijci svojo kavo začinijo s kurkumo, Turki povezujejo kavo z gostoljubjem, prijateljstvom in zabavo, Italijani pa kavo najraje spijejo v baru ob šanku. Kakšne skupne navade ob pitju kave pa si delimo Slovenci?

Pitje kave po slovensko

Na Instagramovem profilu podjetja De'Longhi, enega od največjih ponudnikov kavnih aparatov pri v Evropi, so sledilce povprašali, kako najraje pijejo kavo.

Kar 95 odstotkov vprašanih jim je zaupalo, da svoj dan začnejo s skodelico kave, le 5 odstotkov sledilcev pa s telovadbo. Ljubitelji kave imajo najraje kavo z mlekom, slednjo je izbralo kar 81 odstotkov sodelujočih, medtem ko jih na espresso prisega le 10 odstotkov. Od tega jih tretjina popije le eno kavo na dan, 70 odstotkov ljubiteljev kavnih napitkov pa več. Tri četrtine si jih kavo pripravi sama doma. Zanimivo, sledilci De'Longhijevih Instagramovih profilov najraje pripravljajo iz kave v zrnih (61 odstotkov), iz že zmlete kave pa 39 odstotkov. Kot so še sporočili iz podjetja, je bil izid zelo tesen pri vprašanju, ali raje pijejo kavo sami ali v družbi. 45 odstotkov jih v obredu raje uživa sama, 55 odstotkov pa v družbi prijateljev.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji