V novem MM-u vas čakajo marketinške zgodbe, vredne filma!
V novi številki Marketing magazina odkrivamo, zakaj najmočnejše znamke niso le tiste, ki prodajajo, ampak tiste, ki verjamejo v svojo zgodbo.
Na naslovnici MM-a je Aleš Pavlin, producent filma Belo se pere na devetdeset, ki razkriva, da je tudi film lahko izjemna marketinška operacija – s strategijo, jasnim poslanstvom in čustvi, ki povezujejo občinstvo.

Med slovenskimi zgodbami izpostavljamo:
- Argeto, ki s svojo novo platformo utrjuje eno od najbolj prepoznavnih komunikacijskih zgodb v regiji in dokazuje, da je konsistentnost dolgoročno največja prednost znamke.
- Generalijevo kampanjo »Tukaj in zdaj«, ki v času negotovosti poudarja pomen varnosti in človeškega stika.
- C-Astral, ajdovsko podjetje, katerega droni dokazujejo, da tehnologija ni le orodje, temveč partner človeku in naravi.
Med tujimi primeri pa ne spreglejte:
- zgodbe nogometnega kluba Wrexham AFC, ki sta ga hollywoodska igralca Ryan Reynolds in Rob McElhenney spremenila v globalni fenomen z močjo pristnega pripovedovanja
- Microsofta, ki ob 50-letnici znova dokazuje, da inovacije in sposobnost stalne preobrazbe ostajata ključ do relevantnosti.