533
Aktualno

V novem MM-u vas čakajo marketinške zgodbe, vredne filma!

V novi številki Marketing magazina odkrivamo, zakaj najmočnejše znamke niso le tiste, ki prodajajo, ampak tiste, ki verjamejo v svojo zgodbo.

Na naslovnici MM-a je Aleš Pavlin, producent filma Belo se pere na devetdeset, ki razkriva, da je tudi film lahko izjemna marketinška operacija – s strategijo, jasnim poslanstvom in čustvi, ki povezujejo občinstvo.

Aleš Pavlin

Med slovenskimi zgodbami izpostavljamo:

  • Argeto, ki s svojo novo platformo utrjuje eno od najbolj prepoznavnih komunikacijskih zgodb v regiji in dokazuje, da je konsistentnost dolgoročno največja prednost znamke.
  • Generalijevo kampanjo »Tukaj in zdaj«, ki v času negotovosti poudarja pomen varnosti in človeškega stika.
  • C-Astral, ajdovsko podjetje, katerega droni dokazujejo, da tehnologija ni le orodje, temveč partner človeku in naravi.

Med tujimi primeri pa ne spreglejte:

  • zgodbe nogometnega kluba Wrexham AFC, ki sta ga hollywoodska igralca Ryan Reynolds in Rob McElhenney spremenila v globalni fenomen z močjo pristnega pripovedovanja
  • Microsofta, ki ob 50-letnici znova dokazuje, da inovacije in sposobnost stalne preobrazbe ostajata ključ do relevantnosti.

Intervju

miran
14. 11. 2025

Z Miranom Razorškom, generalnim direktorjem podjetja WOOP!, smo se pogovarjali o sanjah o…

ChatGPT je rekel: Že od začetka smo imeli v mislih tudi tuje trge, z zbranimi izkušnjami pa smo ugotovili, da lahko povsem samozavestno konkuriramo…

tuškej
07. 11. 2025

Objavljamo intervju z Mitjem Tuškejem, strategom in partnerjem v skupini Formitas, ki je…

Dober občutek je, da tvoje delo prepozna tisti del strokovne javnosti, ki si mu v svojem delu najbolj predan.

Komotar
03. 11. 2025

In ta strast je razvidna iz vsake minute pogovora s Cirilom Komotarjem, najbolj…

Moja vloga kot ustvarjalca vsebin je v bistvu precej sebična, saj hočem biti sam zadovoljen s tem, kar objavim. Imam res veliko srečo oziroma…

Naši avtorji