monster
Aktualno

V iskanju pošasti

V novem oglasu energijske pijače Monster Energy spremljamo sanje in uspeh treh ekstremnih športnikov.

Video »Iskanje pošasti« (»Finding Monsters«), ki je pol oglas in pol dokumentarec, se osredotoča na tri športnike, ki jih sponzorira Monster. To so Lizzie Armanto (skateboarding), Taka Higashino (motokros) in Clayton Vila (prosto smučanje). V minuti in pol spoznamo njihovo spoznavanje športa in sanje, vključno z opazovanjem njihovih idolov in prvih kilometrov na deski, smučeh in motorju, pa vse do večjih uspehov. V videu so poseben poudarek dali družinskim odnosom in podpori staršev (prizor ob hudem padcu Higashina pove vse), brez katere jim ne bi uspelo.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji