jisk
Aktualno

V enem od najtežjih let rekordni rezultati za JYSK Slovenija

Čeprav je bilo leto 2020 za večino trgovcev zahtevno, v skandinavski trgovski verigi JYSK pravijo, da so dosegli izjemne rezultate. To pripisujejo tudi dejstvu, da smo veliko časa preživeli doma ter urejali notranjost in zunanjost svojih hiš in stanovanj.

»Z odlokom vlade so bile spomladi zaradi koronavirusa trgovine JYSK dlje časa zaprte. To je predstavljalo velik finančni in logistični izziv, saj je JYSK v tem obdobju zabeležil velik porast spletnih naročil, vendar pa so se kupci po ponovnem odprtju poleti vrnili v trgovine. Posledično je JYSK Slovenija dosegel fantastične rezultate s prometom v višini 38.612.654 evrov in dobička iz poslovanja, EBIT, v višini 5.954.083 evrov, kar pomeni povečanje prometa za 6,6 % in dobička iz poslovanja za 22 % v primerjavi s prejšnjim finančnim letom,« so zapisali v sporočilu za javnost.

Vesna Kukić Lončarić, generalna direktorica podjetja JYSK za Slovenijo, Hrvaško, BiH in Srbijo, je ob tem povedala, da je bila letos njihova prednostna naloga predvsem zagotoviti varnost kupcev in zaposlenih, trenutno pa je najpomembnejše skrbno upravljanje z razpoložljivimi viri: »V prihodnost moramo gledati dolgoročno in še naprej rasti, tako da vlagamo v preureditve obstoječih trgovin, da lahko omogočimo bolj navdihujočo nakupovalno izkušnjo za kupce, odpiranje novih trgovin in nenehno vlaganje v naše zaposlene v sklopu programov za razvoj.«

Svoje dejavnosti so preusmerili na splet

Ker je zaradi epidemije veliko kupcev prešlo na nakupovanje preko spletnih kanalov, v JYSK pravijo, da so svoje dejavnosti v večji meri prilagodili in preusmerili na te kanale. »To pomeni, da ima JYSK še vedno vsak teden nove ponudbe za svoje kupce, vendar se letak v obdobju, ko so trgovine zaprte, distribuira do kupcev preko digitalnih kanalov. Poleg tega smo nadgradili Click&Collect, svojo obstoječo možnost spletne rezervacije izdelkov, ki so na zalogi v trgovinah. To pomeni, da v samo eni uri po rezervaciji izdelkov ti zapakirani čakajo v izbrani trgovini, kjer jih kupec prevzame in plača brez dodatnega zadrževanja na prodajnem prostoru. Konec oktobra smo uvedli tudi možnost spletnega nakupa OOPUS – naročite na spletu, prevzemite v trgovini, s katero lahko kupci brez stroškov dostave izberejo eno od trgovin JYSK kot kraj dostave svojega spletnega naročila. Za razliko od možnosti Click&Collect tu kupec plača nakup preko spleta, naročeni izdelki pa se pošiljajo iz centralnega skladišča in tako niso odvisni od zalog izdelkov v fizičnih trgovinah. To se je izkazalo za odlično rešitev, saj so kljub odločitvi vlade, da se trgovine zaprejo, lahko naši kupci še vedno brez težav nakupovali v JYSK-u. Prodajalci so vsak dan v trgovinah in pakirajo pakete po željah ter jih izdajajo kupcem, ne da bi ti pri tem vstopili v prodajni prostor same trgovine,« so povedali za MM.

»IKEA je konkurenca, ki za nas ni nova«

Optimistični so tudi glede poslovanja v prihodnjem letu. Čeprav bo v Ljubljani svoja vrata odprla IKEA, se »konkurence« ne bojijo. »JYSK vlaga veliko truda v razvoj svojih komunikacijskih kanalov in nenehno spremlja trende na svetovnem trgu. IKEA je konkurenca, ki za nas ni nova in z njenim odprtjem nismo zabeležili upada prometa na nobenem od trgov v regiji. Nasprotno, verjamemo, da bo IKEA okrepila celotno kategorijo, toda tu je treba poudariti, da ima JYSK popolnoma različne strategije in pristop do kupcev. Naše prednosti so trgovine manjšega formata, ki so blizu kupcem in kjer je mogoč hiter in enostaven nakup s pomočjo izobraženih in strokovnih prodajalcev, kar naši kupci tudi cenijo,« so še povedali.

 

jisk2

V preteklem finančnem letu so največjo rast prodaje in pozitivne rezultate zabeležili v kategorijah pohištva in vrtnega pohištva, dekoracij in ležišč, ki predstavljajo »hrbtenico« poslovanja JYSK-a.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji