Sodišče
Aktualno

Utemeljena pritožba na plakat Via Negative

Oglaševalsko razsodišče je na redni februarski seji odločilo, da je pritožba na oglas oz. mestni plakat »Via Negativa – Hotspot 2023« utemeljena.

Gre za oglas, na katerem sta upodobljeni dve goli osebi v kočljivem položaju. Kot so zapisali, oglas krši določila člena 7.1. Slovenskega oglaševalskega kodeksa (SOK). Ne glede na to, da gre za fotografijo iz predstave, na izbranem mediju objave (zunanje oglasne površine v urbanem okolju, ki se jim ni mogoče ogniti in dosežejo najširšo ciljno skupino) namreč vznemirja potrošnike/gledalce in ni skladen z zahtevami kulturnega okolja. Ob tem so opozorili, da pri zasnovi oglaševanja ne gre enačiti umetniške svobode s svobodo komercialnega govora/oglaševanja, ki je vendarle v večji meri omejena tako z določili SOK kot veljavnih predpisov.

Na februarski seji so obravnavali še eno pritožbo, vendar so v tem primeru sprejeli sklep, da se postopek presoje prekine.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji