Urša Manček-Rakovec, nova vodja odnosov z javnostmi pri Login5 Fundaciji
Urša Manček-Rakovec je po slabih dveh letih zapustila pozicijo vodje oddelka za sinergijske projekte in nove marketinške storitve na RTV Slovenija in se pridružila Login5 Fundaciji.
Urša Manček-Rakovec se že 20 let ukvarja s komunikacijami, marketingom in odnosi z javnostmi. Delovala je v različnih panogah, od mobilnih telekomunikacij, preko industrije izdelkov vsakodnevne potrošnje (FMCG) do finančne industrije, zadnjih šest pa je bila članica upravnega odbora društva BASS. Po slabih dveh letih je tako zapustila mesto vodje oddelka za sinergijske projekte in nove marketinške storitve na RTV Slovenija ter se odločila za nov karierni izziv v Login5 Fundaciji.
Login5 Fundaciji se je pridružila kot vodja odnosov z javnostmi, kjer je odgovorna predvsem za komunikacijske aktivnosti projekta LoginEKO. Ta se ukvarja z razvojem novih, podatkovno podprtih in trajnostnih modelov kmetovanja, sledljivostjo sestavin hrane in razvojem novih vrst zdrave hrane.
»Prepričala sta me vizija in cilj tega projekta, močno se namreč skladata z mojimi osebnimi cilji in vrednotami. Vesela sem, da lahko skupaj z ekipo odličnih sodelavcev prispevam k rešitvam za zagotavljanje zdrave hrane za prihodnje generacije,« je dejala za bralce MM-a.