Uroš Goričan po novem na Dobrih zgodbah
Komunikacijsko podjetje Dobre zgodbe ima novega partnerja. Njihova že druga okrepitev tega poletja je Uroš Goričan, ki v uredništvu celostnih vsebinskih rešitev za poslovne komunikacije prevzema kreativno vodenje ekipe in razvoj novih produktov.
Kaja Kovič
»Dobre blagovne znamke potrebujejo dobre zgodbe. Te je danes mogoče ustvarjati na najrazličnejše inovativne in kreativne načine. Pomembno je, da so unikatne in da pustijo vtis. V svoji karieri sem se vedno gibal na presečišču med zgodbami, znamčenjem in strateškim svetovanjem, zato je vstop v Dobre zgodbe zame novo poglavje, a hkrati logično nadaljevanje. Verjamem, da bomo z ekipo, ki se je v petih letih razvila v kreativno uredništvo za blagovne znamke, ustvarili cel kup novih, zanimivih vsebinskih in medijskih projektov,« je ob svojem premiku povedal Uroš Goričan, ki je bil nazadnje kreativni direktor v agenciji Herman & partnerji.
Nika Logar, druga partnerica v podjetju, se bo odslej še bolj posvetila načrtovanju komunikacijskih akcij z upoštevanjem načel design razmišljanja. Jernej Verbič (p)ostaja poslovni direktor podjetja, vsebinsko pa se bo še bolj osredotočil na regionalne projekte, saj že zadnji dve leti aktivno svetuje pri preoblikovanju poslovnih modelov medijskih hiš na Zahodnem Balkanu in svetovanju regionalnim naročnikom, kako njihove klasične komunikacije vsebinsko nadgraditi.