Uredništvo MM predstavlja prilogo KuhaMMo po doMMače
Ker je čas obdarovanja, smo tudi v uredništvu Marketing magazina za naše bralce pripravili posebno presenečenje – posebno prilogo KuhaMMo po doMMače.
V njej pišemo o pomenu samooskrbe in kupovanja pri domačih pridelovalcih, ki se je v času koronakrize še posebej izkristaliziral. To potrjujejo tudi številni strokovnjaki, s katerimi smo se pogovarjali, od trgovcev do marketinških poznavalcev in kuharskih mojstrov, kot so Janez Bratovž, Matjaž Ivanc in Tomaž Kavčič, ter kulinaričnih vplivnežev, od Tereze Poljanič do Saša Škete.
Prepričani smo, da vam bo priloga pomagala razrešiti marsikatero kuharsko dilemo v dneh, ko smo hočeš nočeš še bolj prikovani pred domače štedilnike. Naročniki jo boste skupaj z revijo Marketing magazin prejeli tudi v tiskani obliki, vsi ostali pa jo boste lahko dobili v PDF-različici, kar vam bo omogočilo, da si jo shranite tudi za svoje prihodnje kuharske podvige.