grey union
Aktualno

Union na razpisu izbral agencijo Grey Ljubljana

Ekipa Pivovarne Laško Union, ki upravlja blagovno znamko Union, je danes izbrala agencijo Grey za novega strateškega kreativnega partnerja.

Vodenje blagovne znamke Union je lansko poletje prevzela osvežena ekipa. Prvi rezultati prebujanja zmaja in znamke so že vidni na trgu. Za dodatni zalet vhunski in tradicionalni znamki, katere začetki segajo v daljnje leto 1864, so se v Pivovarni Laško Union odločili, da poiščejo novega partnerja, novo strateško kreativno ekipo, s katero bodo dolgoročno ustvarjali in negovali znamko Union tudi v prihodnje. Med agencijami, ki so v preteklih nekaj tednih imele priložnost predstaviti svoje predloge, je bila izbrana agencija Grey. Izbrana agencija je izkazala najbolj poglobljeno razumevanje trženjskih potreb znamke Union, ki jih tradicionalna in obenem sodobna pivovarska blagovna znamka želi predstaviti svojim potrošnikom.

Po zaključku agencijskega razpisa je David Zappe, direktor marketinga Pivovarne Laško Union povedal:  “Zelo sem vesel, da smo našli partnerja, s katerim bomo skupaj razvijali eno izmed najbolj ikoničnih blagovnih znamk FCMG segmenta, znamko Union. V procesu izbora novega partnerja, smo bili soočeni s predlogi različnih ekip, ki so prikazale neizmerno ustvarjalno moč. Na koncu je agencija Grey zmagala v zelo konkurenčnem boju. Zdaj nas čaka vznemirljivo nadaljnje ustvarjanje identite in komunikacije blagovne znamke Union. Jaz in ekipa se tega veselimo.”

Agencija Grey, ki je bila ustanovljena leta 1996, se je razvila iz majhne mednarodne pisarne v agencijo, ki zagotavlja odlične storitve lokalnim in mednarodnim strankam. Kot del Grey Group združujejo mednarodno strokovno znanje in izkušnje iz mreže agencij v kar 96 državah, obenem pa z vrhunsko ekipo strokovnjakov zagotavljajo poglobljeno razumevanje posebnosti vsakega tržišča posebej.

Špela Žorž, direktorica agencije Grey Ljubljana: »Z največjim veseljem pozdravljamo novo sodelovanje. V veliko čast nam bo sooblikovati prihodnost tako pomembne blagovne znamke. Veselimo se novih izzivov in predvsem partnerskega sodelovanja s super Union ekipo!«

Nestrpno pričakujemo nove kreativne rešitve ter nadgradnjo blagovne znamke Union, ki nam bo še naprej zagotavljala vrčke raznovrstnega piva ter na trg uvajala številne inovacije, kot že več kot 156 let do sedaj. 

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji