play doh
Aktualno

Umetnina iz plastelina v pariškem muzeju

Znamka plastelina Play-Doh letos praznuje 65 let obstoja, ob tej priložnosti pa so se odločili za sodelovanje z Muzejem moderne umetnosti v Parizu.

Septembra 2021 bodo podprli izobraževalni program muzeja, ki je namenjen mladim, izdelke, ki bodo nastali v okviru programa, pa bodo razstavili v muzeju. S sodelovanjem želijo pri otrocih in mladini spodbuditi kreativnost in hkrati podpreti muzej. Začetek sodelovanja so obeležili z oglaševalsko akcijo, ki so jo zasnovali v sodelovanju z ameriško agencijo FCB. V njeno središče so postavili oglas, v katerem pod rokami očeta in njegove hčerke nastane umetnina iz plastelina, slika pa je bila med 4. in 6. junijem 2021 razstavljena v muzeju med izdelki številnih priznanih umetnikov. »S to simbolično akcijo želimo pokazati, da so najlepša umetniška dela tista, ki jih ustvarjamo skupaj,« so povedali predstavniki blagovne znamke Play-Doh.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji