zz
Aktualno

UM Worldwide predstavlja nov pristop h komunikaciji

Prebojni pristop, ki so ga poimenovali Full Color Media, naslavlja sodobne izzive digitalnega oglaševanja, ki ga vse bolj usmerjajo algoritmi in umetna inteligenca.

V dobi, ko avtomatizirano oglaševanje pogosto vodi v generične oglaševalske kampanje, iz UM Worldwide, globalne medijske agencije pod okriljem IPG Mediabrands, sporočajo, da so ustvarili rešitev, ki blagovnim znamkam omogoča, da ponovno vzpostavijo globljo povezavo s svojimi ciljnimi skupinami. »Full Color Media ima poudarek na avtentičnih in relevantnih vsebinah. Naslavlja sodobne izzive digitalnega oglaševanja, ki ga vse bolj usmerjajo algoritmi in umetna inteligenca. Blagovnim znamkam omogoča, da izstopajo iz monotonosti in vzpostavljajo močnejšo povezavo s ciljnim občinstvom,« so zapisali v sporočilu za javnost.

Nov pristop k medijskemu načrtovanju in komunikaciji

»Full Color Media« temelji na obsežnih raziskavah, izvedenih v sodelovanju z akademiki Univerze v Oxfordu. Analiza podatkov več kot 10.000 blagovnih znamk v obdobju treh let je pokazala, da tradicionalni modeli medijskega načrtovanja in komunikacije vse bolj odstopajo od resničnih potreb potrošnikov. Klasični modeli niso več zadostni za dinamično tržno okolje, kar je ustvarilo potrebo po bolj prilagodljivem in naprednem pristopu.

Njihov cilj je z uporabo naprednih podatkovnih analiz in tehnoloških rešitev preseči uniformiranost blagovnih znamk in vzpostaviti bolj personalizirano komunikacijo.

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji