
UM Worldwide predstavlja nov pristop h komunikaciji
Prebojni pristop, ki so ga poimenovali Full Color Media, naslavlja sodobne izzive digitalnega oglaševanja, ki ga vse bolj usmerjajo algoritmi in umetna inteligenca.
V dobi, ko avtomatizirano oglaševanje pogosto vodi v generične oglaševalske kampanje, iz UM Worldwide, globalne medijske agencije pod okriljem IPG Mediabrands, sporočajo, da so ustvarili rešitev, ki blagovnim znamkam omogoča, da ponovno vzpostavijo globljo povezavo s svojimi ciljnimi skupinami. »Full Color Media ima poudarek na avtentičnih in relevantnih vsebinah. Naslavlja sodobne izzive digitalnega oglaševanja, ki ga vse bolj usmerjajo algoritmi in umetna inteligenca. Blagovnim znamkam omogoča, da izstopajo iz monotonosti in vzpostavljajo močnejšo povezavo s ciljnim občinstvom,« so zapisali v sporočilu za javnost.
Nov pristop k medijskemu načrtovanju in komunikaciji
»Full Color Media« temelji na obsežnih raziskavah, izvedenih v sodelovanju z akademiki Univerze v Oxfordu. Analiza podatkov več kot 10.000 blagovnih znamk v obdobju treh let je pokazala, da tradicionalni modeli medijskega načrtovanja in komunikacije vse bolj odstopajo od resničnih potreb potrošnikov. Klasični modeli niso več zadostni za dinamično tržno okolje, kar je ustvarilo potrebo po bolj prilagodljivem in naprednem pristopu.
Njihov cilj je z uporabo naprednih podatkovnih analiz in tehnoloških rešitev preseči uniformiranost blagovnih znamk in vzpostaviti bolj personalizirano komunikacijo.