bla
Aktualno

Ujeti v devetdesetih letih

Ikea v oglasu ob praznovanju 25-letnice svoje prisotnosti v Španiji združuje oglaševanje, fikcijo in resničnost.

Šest udeležencev oglaševalskega približka resničnostnemu šovu je dneve preživljalo v hiši, katere notranjost je zelo spominjala na prizorišča t. i. sitcomov (žanr situacijske komedije) iz devetdesetih let prejšnjega stoletja. Kot pravijo v Ikei, jih je v prvi vrsti zanimalo, kako se bodo predstavniki generacije, »navajene« na nove tehnologije in seveda na Ikeine izdelke, odzvali na življenje njihovih televizijskih junakov pred dobrimi 20 leti. Kot lahko vidite v spodnjem povzetku, imajo pri tem nemalo težav. Vse epizode so na povezavi.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji