bla
Aktualno

Ujeti v devetdesetih letih

Ikea v oglasu ob praznovanju 25-letnice svoje prisotnosti v Španiji združuje oglaševanje, fikcijo in resničnost.

Šest udeležencev oglaševalskega približka resničnostnemu šovu je dneve preživljalo v hiši, katere notranjost je zelo spominjala na prizorišča t. i. sitcomov (žanr situacijske komedije) iz devetdesetih let prejšnjega stoletja. Kot pravijo v Ikei, jih je v prvi vrsti zanimalo, kako se bodo predstavniki generacije, »navajene« na nove tehnologije in seveda na Ikeine izdelke, odzvali na življenje njihovih televizijskih junakov pred dobrimi 20 leti. Kot lahko vidite v spodnjem povzetku, imajo pri tem nemalo težav. Vse epizode so na povezavi.

484

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

moynihan
09. 10. 2021

Med številnimi uglednimi mednarodnimi govorci na festivalu kreativnosti Zlati boben bo…

Neuspeh se pogosto stigmatizira in redko slavi kot učna izkušnja. Posledično mnogi odrasli in otroci nimajo zdravega odnosa do neuspeha ali tveganja.

roman
08. 10. 2021

Ob tridesetletnici delovanja agencije Votan komunikacije smo se pogovarjali z njenim…

Filozofije, ki stoji že 30 let, tako kot ne menjaš konja, ki zmaguje, ne gre spreminjati. Pri nas je na prvem mestu kultura, tako v medčloveških kot…

škrabec 2
06. 10. 2021

»Če bi v Evropi za 10 % povečali delež na novo zgrajenih hiš iz lesa, bi količino CO2…

Prepričani smo, da lahko preko paviljona predstavimo tip lesene gradnje, ki vsebuje vsa trajnostna načela, se zmore prilagajati še tako zahtevnim…

Naši avtorji