skoda
Aktualno

Tudi Škodine oglase so snemali doma

S karanteno in samoosamitvijo so se različne blagovne znamke soočile na različne načine. Med tistimi, ki so tudi v tem času snemale oglase in nadaljevale z marketinškimi aktivnostmi, je proizvajalec avtomobilov Škoda.

»Zaradi karantene smo morali ostati doma, a naš inovativni duh ni počival. Modelčke treh Škodinih terenskih avtomobilov smo poslali trem nizozemskim ustvarjalcem in jih izzvali, naj doma posnamejo oglas,« so opisali idejo, iz katere so nastali trije oglasi. Pod njih so se podpisali producent Steffen Haars, režiser Johan Kramer ter Jurjen Versteeg in Ashley Govers iz studia From Form. Vsak od njih se je projekta lotil na svoj način, vsi pa so povedali, da so uživali v prostih rokah, ki so jih imeli med snemanjem, in zaupanju, ki jim ga je namenil naročnik. Oglase so v Škodi pospremili s ključnikom #DiscoverNewPossibilities (#odkrijtenovemožnosti).

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji