fantje
Aktualno

Tudi fantje jočejo

Agencija The Hallway je za avstralsko dobrodelno organizacijo UnLtd zasnovala oglaševalsko akcijo »Tudi fantje jočejo« (»Boys Do Cry«).

V njej so želeli izzvati družbeno prepričanje, da bi moški vedno morali kazati pogumen obraz in ne bi smeli pustiti, da jih življenjske situacije podrejo. V ta namen so predelali kultno pesem avstralske skupine The Cure’s: Boys Don’t Cry. Zapel jo je zbor tridesetih moških, ki prihajajo iz različnih družbenih okolij. Med njimi so tudi znana imena, na primer raper Dallas Woods, predstavnik aboridžinske skupnosti Noongar in igralec Eddie Baroo.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji