faktor
Aktualno

Tudi Faktor na TV 3 z rekordno gledanostjo

Po naši objavi o precejšnjem porastu gledanosti televizijskih programov, še posebej informativnih oddaj, so se nam javili tudi s TV3.

Kot navajajo, je njihova večerna oddaja Faktor četrta najbolj gledana v tem terminu, takoj za POP TV, 1. programom TV Slovenija in Planet TV.

Večerna informativna oddaja Faktor v letošnjem letu beleži kar 100-odstotno rast gledanosti, pravi njen producent, urednik in voditelj Bojan Požar. Če je imela lani povprečno 15 tisoč gledalcev na oddajo, jih ima trenutno v povprečju že 30 tisoč. Po podatkih AGB Nielsen je lani dosegla rating 0,34 odstotka, letos pa že 0,7 odstotka.

Kot pravi Požar, gre za izjemen uspeh koprodukcije oddaje in njenih ustvarjalcev, ki poteka v živo, še zlasti za to, ker gre za najbolj zahteven programski termin. Tolikšen porast gledanosti je po njegovih besedah še toliko večji dosežek, ker so slovenski televizijski gledalci izjemno konservativni pri svojih navadah in težko preklapljajo na nove kanale oziroma oddaje. Dodaja tudi, da v primerjavi z drugimi velikimi televizijskimi igralci v produkcijo oddaje vlagajo minimalna finančna sredstva, in sicer nekaj deset tisoč evrov na letni ravni.

 

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji