mobius
Aktualno

Trije Slovenci v žiriji festivala, kjer ocenjujejo tudi oglaševanje izdelkov iz konoplje

Robert Bohinec in Žare Kerin (Futura DDB) ter Gal Erbežnik (Zavoda za besede in misli) so v žiriji ameriškega oglaševalskega festivala Mobius, ki se osredotoča na oblikovanje embalaže. Ena od tekmovalnih kategorij je tudi t.i. Cannabis Award.

Kot je za MM povedal Robert Bohinec, kreativni direktor v Futuri DDB, ima leta 1971 ustanovljeni festival Mobius Awards sedež v Los Angelesu. Tekmovalni del vključuje štiri kategorije, to so oglaševanje, oblikovanje embalaže, oglaševanje izdelkov iz konoplje in pa dela študentov. Čeprav ima festival sedež v ZDA,  je odprt za prijave z vsega sveta.

»Festival Mobius je podobno kot New York Festivals odprt za oglaševalska dela z vsega sveta in ima mednarodno žirijo. Ena izmed njegovih posebnosti pa je zagotovo poseben poudarek na oblikovanju embalaže, saj ima za to lastno podtekmovanje. Obenem pa ima še eno izvirno podtekmovanje – cannabis award – ki nagrajuje najboljše prakse oblikovanja izdelkov, ki izhajajo iz istoimenske rastline,« pojasnjuje Robert Bohinec.

Intervju

kolster
26. 10. 2020

Danski marketinški aktivist Thomas Kolster, znan po vzdevku Mr. Goodvertising, je…

atkv
21. 10. 2020

V času širjenja covida-19 se je še bolj jasno izkazalo, kako močno je digitalizacija na…

medja
19. 10. 2020

»Ne moremo preprečiti podjetjem, da proizvajajo 'sranje', lahko pa pomagamo…

Naši avtorji