visa4
Aktualno

Trije razlogi, zakaj plačevati s pametnim telefonom

Mobilna plačila, kot pove že samo ime, se opravijo s pametno napravo – pametnim telefonom, pametno uro ali drugimi nosljivimi pametnimi napravami. V to kategorijo sodijo tako plačila v spletnih trgovinah in aplikacijah kot tudi brezstična plačila.

Natanko tako, s pametno napravo lahko plačujete na podoben način kot s plačilno kartico. Kje torej začeti pustolovščino, kjer svoja plačila lahko opravite hitro, enostavno in varno?

Prvič: plačevanje s pametnim telefonom je enostavno

Velika prednost mobilnih plačil je, da jih opravimo kar z napravo, ki jo imamo skoraj vedno pri sebi – telefonom (natančneje pametnim telefonom) ali pametno uro.

Večina pametnih telefonov in pametnih ur že omogoča mobilno plačevanje, kartico Visa pa lahko dodate v treh preprostih korakih.

  1. Kartico Visa dodajte v aplikacijo v pametnem telefonu ali pametni uri, ki podpira to funkcijo. Pri številnih napravah morate opraviti le korak, podobno fotografiranju, ki vam omogoča, da kartico hitro naložite v e-denarnico na pametnem telefonu, nato pa morate sami ročno vnesti kodo CVV. Kartice Visa je mogoče dodati v naprave številnih proizvajalcev z uporabo ene od več rešitev, ki so danes na voljo na trgu. Uporaba vseh mobilnih plačil Visa je brezplačna.
  2. Ko boste naslednjič v trgovini, namesto da bi vzeli denarnico in kartico, posezite po telefonu.
  3. Uporabite terminal tako, da plačilo vnaprej potrdite s prstnim odtisom ali da telefonu omogočite skeniranje obraza – ta rešitev je na voljo v nekaterih aplikacijah. V primeru pametne ure tudi te dejavnosti preverjanja pogosto niso potrebne. Kljub temu pa se bodo pojavljale situacije, ko boste morali na terminalu vnesti kodo PIN svoje kartice.

Drugič: z mobilnim plačevanjem ne zapravljate časa

Ko uporabljate mobilno plačevanje v fizičnih trgovinah, so ta plačila hitra in v številnih primerih pri plačevanju niti ni več potreben vnos PIN-kode. Avtorizacija se opravi s skeniranjem obraza ali prstnih odtisov. Vendar ne smemo pozabiti, da v nekaterih primerih še vedno velja omejitev brezstičnih plačil brez vnosa PIN-kode, ko opravite nakup višji od 50 evrov. Pri plačevanju nakupov nad tem zneskom boste morali plačilo avtorizirati s PIN-kodo, včasih pa boste zaradi začetka veljavnosti evropskih predpisov o močni avtentikaciji morali kodo PIN navesti tudi za znesek, nižji od 50 evrov.

Plačujete lahko tudi v aplikacijah ali v spletnih trgovinah. Vse več ponudnikov omogoča to možnost. V teh primerih morate za avtorizacijo plačila potrditi plačilo v spletni ali mobilni banki. Celoten postopek traja le nekaj trenutkov. Pri uporabi mobilnih plačil, bodisi preko aplikacije bodisi pri spletnih nakupih, veljajo enake omejitve transakcij kot pri običajni plastični kartici. Včasih moramo pred prvim plačilom dvigniti zgornji znesek transakcije, ki ga določajo nekatere banke. Omejitve transakcij lahko spremenite tako, da se obrnete na svojo banko, npr. po telefonu, preko interneta ali bančne aplikacije.

Tretjič: plačevanje s pametnim telefonom je varno

Mobilna plačila so eden od najvarnejših načinov plačevanja. Medtem ko ob izgubi denarnice, polne kartic in dokumentov, verjetno vsakomur hitreje utripa srce in ga oblije hladen znoj, pri izgubi pametnega telefona nihče ne bo imel dostopa do vaših kartic.

Razlog je preprost – ko svojo kartico dodate v e-denarnico v telefonu, Visa podatke na kartici nadomesti z edinstvenim nizom številk, imenovanim digitalni žeton. Tako do vaših občutljivih podatkov o kartici ne more dostopati nihče.

Uporaba žetonov ima še eno veliko prednost. Tudi če izgubite telefon, v katerem je shranjen žeton kartice, boste še vedno lahko uporabljali fizično kartico, ne da bi vam jo bilo treba zamenjati. Žeton je mogoče rezervirati in ko telefon najdete, lahko namesto rezerviranega žetona ponovno izdate novega.

Več na https://www.visaeurope.si/.

visa6

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji