bla
Aktualno

Tri ženske za Slovenijo v Plusu

Saša Einsidler, Ana Vezovišek in Andreja Iljaš želijo z vlogi na YouTubu Slovencem pomagati pri osebnostni in finančni rasti. Prepričane so, da eno brez drugega ne gre.

Med osebnimi financami in obvladovanjem čustev

Ideja za projekt je nastala v pogovoru med Ano Vezovišek, sicer finančno svetovalko, in Sašo Einsidler, ki je trenerka za osebni in poslovni uspeh, o tem, da ljudje za prave spremembe potrebujejo celostno preobrazbo – osebnostno in finančno. Kot poudarja Eisidlerjeva, nam namreč nič ne pomaga, če smo samozavestni, pa nimamo denarja, s katerim bi sledili svojim ciljem. »To slej ko prej začne izpodkopavati našo samopodobo,« je prepričana. Po besedah Vezoviškove enako velja obratno – denar nam prav nič ne pomaga, če nimamo urejenih odnosov, če se ne znamo ceniti in dovolimo ljudem, da nas izkoriščajo, če ne znamo postavljati meja … »Pri osebnih financah je ključno obvladovanje čustev in tega se ne naučimo čez noč. Počasi, najprej z odpravljanjem slabih prepričanj in pozneje z drugačnimi navadami se proces spreminjanja finančne slike lahko šele začne,« je povedala.

Po opažanjih Vezoviškove finančna pismenost Slovencev ni nič kaj dosti drugačna od finančne pismenosti ljudi po svetu. »Povsod govorimo o finančni nepismenosti, kar je bilo dokazano že s številnimi raziskavami po svetu. Razlog v prvi vrsti pripisujemo finančni ne-vzgoji – tako doma kot v šolah, saj vse te vzorce potem prenesemo v odrasli svet. Že če pogledamo, kaj večina naredi ob prvi plači – jo v celoti zapravi –, vidimo, da gre za način ravnanja, ki nam je edini najbolj poznan. A v resnici je to daleč od pravega ravnanja z denarjem,« opaža sogovornica.

Vročica, imenovana kriptovalute, po njenih ugotovitvah žal ni nič kaj prispevala k boljši finančni pismenosti. Prej bi rekla, da se je pokazalo, kako neznanje in špekulacija najbolj prizadeneta tiste, ki ne poznajo osnov ravnanja z denarjem. »Vsi bi si želeli obogateti čez noč, a na koncu to uspe le redkim. Pa ne zaradi znanja, temveč zgolj zaradi sreče. Gre za izkušnjo, ki jo ljudje enostavno potrebujemo.« Za večino bo to po njenih besedah slaba izkušnja, o kateri niti ne bodo želeli govoriti, ker je to neke vrste osebni poraz. »A tudi v njej lahko vidimo nekaj dobrega in se nekaj naučimo – to, da se je potrebno izgradnje premoženja lotiti celostno, načrtovano in predvsem dolgoročno,« je povedala Vezoviškova.

Koronakriza obelodanila vse tisto, kar je bilo prej skrito

Pomemben vidik oddaje je osebnostni razvoj. Gre za področje, kjer se Slovenija pridružuje globalnemu trendu. Sodeč po številkah prodanih in izposojenih knjig smo Slovenci »ponoreli« nad knjigami za osebnostno rast. Einsidlerjeva pravi, da še dobro, da je tako! Po njenem mnenju je to odličen znak, da smo se ljudje začeli končno zavedati pomembnosti osebnega razvoja. »Kaj nam pomaga dobro plačana služba, če trpimo vsak dan, ko se odpravimo na delo. In kaj nam pomaga cel kup materialnih dobrin, če nimamo nikogar, ki bi mu lahko zaupali svoje notranje stiske,« se sprašuje. Koronakriza je po njenih opažanjih namreč obelodanila vse tisto, kar je bilo prej skrito in zakrito za kupom dejavnosti, tekanjem od ene obveznosti k drugi, zatekanjem v šport, ostajanjem v službi do večera… »Ko smo se bili prisiljeni ustaviti, so prišle na dan naše stiske in ljudje smo posegli po knjigah, terapijah in coachingih. Pravi blagor, če lahko pogledamo na situacijo s te plati! Veliko ljudi je v tem času ugotovilo, da ne živijo svojih vrednot, niti ne svojih sanj. Nekateri so se razšli, drugi poglobili svoje zveze. Vse se začenja postavljati na prave temelje,« je povedala.

Pri promociji stavijo na iznadljivost

Oddajo V Plusu bodo predvajali izključno na YouTubu. Po besedah Andreje Iljaš, sicer direktorice agencije Hiša idej, je YouTube preprosta izbira, da brez televizijskega medija dosežejo gledalce. »Vsekakor bomo oddajo oglaševali preko družbenih omrežij. Vendar je treba razumeti, da je projekt šele v vzponu in potrebujemo podporo vseh ljudi, ki želijo biti V Plusu. Računamo na organsko deljenje vsebine, čeprav se zavedamo, da Facebookovi in Instagramovi algoritmi danes ne dajejo prednosti vsebinam, ki niso plačane. Na žalost nimamo proračuna za oglaševanje in promocijo, kot jih imajo televizije ali veliki komercialni projekti, zato bomo uporabili svojo iznajdljivost,« pojasnjuje.  Družbena omrežja bodo uporabljali tudi kot kanale za kratke napovednike in predstavitve, kdaj in kje bodo oddaje.

Oddajo bodo oglaševali še preko e-pošte in preko Skupine Triglav, ki je od samega začetka podpornik projekta. »Prav tako bomo v okviru možnosti in epidemioloških zahtev pripravili javno promocijo za novinarje, kjer bodo zbrane vse kandidatke, ki so šle skozi proces in bodo dejansko iz prve roke povedale, kako se jim je življenje spremenilo,« je povedala Iljaševa. Cilj je graditi promocijo na rezultatih, na resničnih zgodbah, da se bodo ljudje prepoznali, podjetja pa projekt podprla v širšem družbeno odgovornem kontekstu. »Saša in Ana sta vsaka zase izjemno iskani in zanimivi javni osebnosti ter strokovnjakinji pa se tako dogovarjamo tudi za številne intervjuje.«

Majhna ekipa, velika odločnost

V projektu ima po besedah Iljaševe vsaka svojo vlogo. »Ob tem pa je vedno vsaka slišana. Dobrodošli so različni pogledi, kar nas bogati in daje rast projektu. Zadeve, ki  so povezane s celostnim projektom, usklajujemo skupaj. Prijave in casting izvajamo skupaj, finalne preglede oddaj prav tako, vsaka seveda iz svojega zornega kota. Ima pa vsaka od nas veliko svojega individualnega dela.«  Vezoviškovo opredeljuje kot finančno strokovnjakinjo, ki s svojega strokovnega stališča pogleda primer in vse možne kratkoročne in dolgoročne rešitve. Pripravi konkretne rešitve in doda razumljivost, da se v primeru prepoznajo tudi gledalci. Potem z osebo aktivno izvaja zastavljen načrt in ji po zaključku nudi vsa navodila za naprej. »Einsidlerjeva je na svoji osebni in poslovni  poti osebnostne transformacije pomagala številnim ljudem. V okviru  skupinskih in individualnih programov ima ogromno izjemnih rezultatov, predvsem pa počne to, kar sama živi in zato ji ljudje zaupajo.«

Sama po svojih besedah ekipo bogati z dolgoletnim agencijskim in medijskim znanjem. Je avtorica in producentka številnih televizijskih formatov in digitalnih videoprojektov ter direktorica marketinške agencije, kjer so v ospredju inovativne kreativne rešitve.  »Najpomembneje je, da vsak član ekipe da od sebe kar največ na svojem področju in potem je rezultat najboljši,« pojasnjuje Einsidlerjeva. Ob tem Vezoviškova dodaja, da so vse tri odločne, da Slovenijo popeljejo skozi konkretne, slovenske zgodbe v plus. »Vse je možno z voljo. Smo izjemno majhna, a delovna in predana ekipa. Vsekakor bi želeli  poudariti, da je z nami tudi četrti mušketir, brez katerega vse to ne bi bilo izvedljivo v zastavljenih okvirih.  To je Rudi Uran, glavni izza kamer, režiser in montažer. Rudi je prepoznal našo idejo in pristopil srčno k realizaciji, kar je za nas najpomembneje.«

Podpora ljudem v stiski

Glede na cilj projekta – to je preobrazba – nas je za konec zanimalo, kaj je končni cilj preobrazbe. »Osebo popeljati v življenje V plusu, ji dati napotke in navodila za boljše upravljanje z denarjem in s svojo osebnostjo,« pojasnjuje Einsidlerjeva. Na drugi strani pa po besedah Vezoviškove skozi realno, slovensko zgodbo, gledalcem predstaviti različne rešitve, ki lahko tudi njim pomagajo, če jih upoštevajo. »Torej delovati skozi realne zgodbe posameznikov na širše dobro. To je v tem trenutku še toliko pomembneje, saj je veliko ljudi v izjemnih osebnostnih in finančnih stiskah ter potrebujejo podporo, ki jo lahko najdejo v naši oddaji.«

478-88

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
20. 01. 2022

Klemen Peternel, direktor družbe Kalmia, poudarja, da NFT nosi pravo vrednost šele takrat…

V svetu blockchaina se vse dogaja s hitrostjo, ki je svetlobna v primerjavi z običajnim svetom, toda tehnologija je vedno bolj preizkušena in postaja…

bla
17. 01. 2022

Z Martino Wanis in Janom Šlambergerjem, zmagovalcema 6. sezone Štartaj Slovenija, smo se…

Če so nam oddaje nekaj pokazale, je to, da slovenski kupci želijo vedeti, od kod izvira hrana, ki jo uživajo.

teržan
15. 01. 2022

Z Darjo Teržan, izvršno direktorico poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, smo se…

»V marketingu se vse začne in v marketingu se vse konča. Kdor v poslovnem svetu tega danes ne razume, bo imel resne težave, morda ne letos, a v…

Naši avtorji