trajnostni razvoj
Aktualno

Trajnostni razvoj: le še ena (marketinška) krilatica ali prednostna naloga podjetij?

Čeprav se zdi, da je trajnostni razvoj v ospredju pozornosti tako medijev kot tudi podjetij in organizacij, pa stanje znotraj njih pogosto pokaže drugačno sliko.

Da bi odkrili, ali je dejansko to tudi njihova komunikacijska in/ali poslovna prioriteta, revija Marketing magazin in družba Kliping pripravljata celovito analizo stanja na tem področju. V prvem koraku vas vabimo, da izpolnite kratko anketo.

Anketni vprašalnik je torej le del celovite analize, v katero bomo zajeli še Klipingovo medijsko analitiko (kako o trajnostnem razvoju poročajo slovenski mediji, kdo določa agendo in kakšne deleže glasu imajo akademska sfera, zasebni sektor, vladne in nevladne organizacije) ter kvalitativne intervjuje z odločevalci v slovenskih in mednarodnih podjetjih. Prepričani smo, da bo ponudila dober vpogled v razmišljanje slovenskih organizacij o pomenu trajnostnostnega razvoja, ki bo tudi prevladujoča tema slovenskega predsedovanja Evropski uniji. O ugotovitvah vas bomo sproti obveščali v Marketing magazinu.

Anketa, ki vam bo vzela največ 7 minut časa, je na tej povezavi.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji