Trajnostni razvoj: le še ena (marketinška) krilatica ali prednostna naloga podjetij?
Čeprav se zdi, da je trajnostni razvoj v ospredju pozornosti tako medijev kot tudi podjetij in organizacij, pa stanje znotraj njih pogosto pokaže drugačno sliko.
Da bi odkrili, ali je dejansko to tudi njihova komunikacijska in/ali poslovna prioriteta, revija Marketing magazin in družba Kliping pripravljata celovito analizo stanja na tem področju. V prvem koraku vas vabimo, da izpolnite kratko anketo.
Anketni vprašalnik je torej le del celovite analize, v katero bomo zajeli še Klipingovo medijsko analitiko (kako o trajnostnem razvoju poročajo slovenski mediji, kdo določa agendo in kakšne deleže glasu imajo akademska sfera, zasebni sektor, vladne in nevladne organizacije) ter kvalitativne intervjuje z odločevalci v slovenskih in mednarodnih podjetjih. Prepričani smo, da bo ponudila dober vpogled v razmišljanje slovenskih organizacij o pomenu trajnostnostnega razvoja, ki bo tudi prevladujoča tema slovenskega predsedovanja Evropski uniji. O ugotovitvah vas bomo sproti obveščali v Marketing magazinu.
Anketa, ki vam bo vzela največ 7 minut časa, je na tej povezavi.