zz
Aktualno

»Torbica Birkin ni vredna niti dva tisoč, kaj šele 34 tisoč evrov!«

Kitajska razkritja na družbenih omrežjih so pretresla svet luksuza.

Kitajski proizvajalci in vplivneži so na družbenih omrežjih sprožili val razkritij, ki so v dveh dneh dodobra pretresla modno industrijo. V videoposnetkih (iz tovarn) trdijo, da izdelujejo luksuzne izdelke za priznane zahodne blagovne znamke, kot so Hermès, Chanel, Nike, Lululemon, Adidas in Dior, ki jih nato v Evropi in ZDA prodajajo po več desetkrat višji ceni. Med najbolj šokantnimi je primer torbice Birkin, ki se prodaja za skoraj 34.000 evrov, čeprav naj bi bila njena proizvodna cena komaj manj kot tisoč petsto evrov.

Razkritja potrjujejo dolgoletna šušljanja, da številni luksuzni izdelki v resnici nastajajo v cenejših kitajskih tovarnah, ki pa jim po končani izdelavi zgolj prišijejo etiketo blagovne znamke.

Boj proti Trumpovim carinam

Afera se dogaja v času zaostrovanja trgovinskih odnosov med ZDA in Kitajsko. Ameriški predsednik Donald Trump je namreč pred kratkim pozval k zelo visokim carinam na kitajsko blago (145-odstotnim), a je očitno pri tem pozabil, da je Kitajska že dolgo v središču zahodnega luksuza – ne kot trg, temveč kot proizvajalec.

​Kitajski proizvajalci s temi videoposnetki ne le izpostavljajo proizvodne prakse zahodnih blagovnih znamk, temveč tudi izkoriščajo priložnost za neposredno prodajo potrošnikom, ki iščejo kakovostne izdelke po dostopnejših cenah.​

 

Ali vas zanimajo luksuz, trendi in tehnologije jutrišnjega dne? Pridite na DIGGIT.

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji