tomato košir
Aktualno

Tomatu Koširju (še) dve oblikovalski nagradi

Slovenski oblikovalec Tomato Košir je v minulih tednih prejel dve ugledni oblikovalski nagradi – leseni »svinčnik« na tekmovanju D&AD in zlato priznanje na tekmovanju združenja Communication Arts.

»Dobi besa« leseni »svinčnik« v Londonu

Na tekmovanju D&AD (Design and Art Direction) v Londonu je »srdito zmečkana« naslovnica Guardianove priloge osvojila leseni svinčnik v kategoriji časopisnih naslovnic. Kot pove že ime, je »Age of Rage« sporočala o temi posebne številke, posvečene besu. Kot je za MM povedal Tomato Košir, bralec naslovnici priloge običajno nameni 1,5 do 3 sekunde pozornosti, zato je bilo glavno vodilo komunicirati temo »hipno, učinkovito in seveda sporočilno ustrezno«. »Glede na to, da so vizualne konstante priloge že dovolj dobro skomunicirane, je bilo poseg tudi moč aplicirati. Končna podoba je nastala tik pred tiskom, ko je bila izgotovljena tretja stran, ki se jo delno vidi na naslovnem potisku. Da bi zagotovili čim boljšo iluzijo, smo v želji po optimalni ostrini besedila kombinirali slikovne in vektorske elemente.«

age of rage

To je za Koširja drugi leseni svinčnik v dveh letih. V letu 2019 ga je prejel za Objektivovo naslovnico »O bogu predanih ljubiteljih otrok«. Med nagrajenimi rešitvami je dobrodošlo opaziti povratek družbenokritičnega naboja, ki je letos izrinil trend oblikovalskih eksperimentov brez močne vsebine, poudarja Košir. Na festival je bilo prijavljeno 1001 delo, v kategoriji naslovnic revij so bile nagrajene še štiri, in sicer za Buffalo Zine, Fukt Magazine, The New Your Times Magazine in Volkskrant Magazine.

»Koronskemu« Objektivu zlato priznanje Communication Arts

Drugo nagrajeno delo pa je marčevska »koronska« naslovnica Dnevnikove priloge Objektiv, ki je prejela zlato priznanje združenja Communication Arts. Združenje, ki nagrajuje dosežke na področju oblikovanja, oglaševanja, tipografije in fotografije, je po besedah Koširja »nagradilo domiselno uporabo obstoječih grafičnih elementov, ki preprosto, a učinkovito poudarjajo pomen varnostne razdalje«. Na festival je bilo prijavljenih 2947 del; v kategoriji je bilo sicer še 5 nagrajenih del, pri čemer je dve od njih  dobil The New York Times.

objektiv

Intervju

a1
24. 09. 2020

Po mnenju Matjaža Vračka, direktorja prodaje zasebnim uporabnikom v A1 Slovenija, se bo…

luka bajs
21. 09. 2020

Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji Grey Ljubljana, ki je že drugič zapored prejel…

supernova rudnik
09. 09. 2020

Čez nekaj ur bodo predstavniki Supernove Group tudi uradno položili temeljni kamen, ki…

Naši avtorji