Tomato Košir
Aktualno

Tomato Košir nagrajen na tekmovanju ADC

Klub umetniških direktorjev (ADC) je podelil že 103. letne nagrade. Med opaženimi je bil tudi projekt grafičnega oblikovalca Tomata Koširja »Gaza, madež, ki bo ostal«.

Gre za naslovnico Dnevnikovega Objektiva, za katero Košir ni prejel le posebnega priznanja (Merit award) na izboru Kluba umetniških direktorjev (Art Directors' Club, ADC) v kategoriji publikacije/naslovnice časopisov, ampak je bila tudi ena od zmagovalcev na izboru Kluba tipografskih direktorjev (Type Directors Club) v kategoriji vidnih sporočil.

Ob prejemu nagrad je Tomato Košir za MM povedal, da nagrada pri vizualnih komentarjih, še posebej komentarjih na tako trpke usode ljudi in tako travmatične dogodke, ki zaznamujejo generacije, ni cilj. Je predvsem metoda, kako nagovoriti ljudi, ki jih sicer ne dosežeš. »Priznanja in posledični medijski odzivi omogočijo, da več ljudi prejme sporočilo. Verjetno se strinjate, da je naše delo lahko tudi poklic, poklicanost, ne le služba? Zadnjo eskalacijo v seriji z dolgo zgodovino je sprožil Hamas z napadom na Izrael 7. oktobra 2023. To je jasno dejstvo. Tudi takrat smo se komunikatorji odzvali. Izrael pa v povračilnih napadih povzroča genocid. Do zdaj je umrlo več kot 34 tisoč ljudi, 70 odstotkov žensk in otrok. 90 odstotkov vseh žrtev je bilo civilistov, uničena je večina infrastrukture. Netanjahu je te dni odobril napad tudi na Rafo, kamor se je zateklo 1,5 milijona Palestincev,« opozarja Košir in poziva, naj se genocid konča in obsodi, preživelim pomaga, Palestino pa končno mednarodno prizna.

Naše delo ni umetnost

»V zadnjih letih, o čemer močno priča tudi zadnji Brumnov bienale, prihaja v naši stroki do različnih mnenj o nalogah našega dela. Sam vztrajam, da naše delo ni umetnost, uporabljamo le likovna orodja. Naše rešitve služijo razrešitvi komunikacijskih težav organizacij, izdelkov ali storitev. Pri samoiniciranih vizualnih komentarjih je seveda ta naročnik – splošno dobro. V primeru, da naših vizualnih sporočil, ki so, kot omenjeno, likovno kodirana, ciljna javnost ne razbere, nismo opravili svojega dela,« je še povedal oblikovalec.

tomato1 

tomato2

tomato3

tomato4

 

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji