knjiga aplikacija mobitel knjige
Aktualno

TikTok širi svojo skupnost BookTok

Podjetje ByteDance resnično ve, kako se dela marketing. Po tem, ko so v aplikacijo dodali funkcijo za ljubitelje knjig BookTok, so se zdaj povezali z založnikom Penguin Random House, s katerim bodo ustvarjali povezave za oznake, omembe in spletne nakupe.

Nova funkcija pomeni veliko zmago za TikTok, saj je kotiček platforme, namenjen razpravljanju o literaturi in deljenju knjižnih priporočil, t. i. #BookTok, ena od najmočnejših in najbolj priljubljenih skupnosti na platformi. Kotiček #BookTok je v precej kratkem času zbral več kot 77 milijard ogledov. Tako so ta teden podpisali partnerstvo s Penguin Random House in vzpostavili novo funkcijo v ZDA in Združenem kraljestvu, ki uporabnikom omogoča različne vrste povezav do katerega koli naslova knjige iz hiše Penguin Random House v videoposnetku.

Kako deliti bralni nasvet na TikToku?

Uporabnik na platformi označi knjigo in ta se prikaže nad napisom danega videoposnetka. Ko gledalci videoposnetka kliknejo na povezavo, jih to preusmeri na spletno stran Penguin Random House, na kateri so navedene podrobnosti o knjigi, vključno z njenim žanrom, dolžino, povzetkom zgodbe in možnostjo spletnega nakupa knjige. TikTokovi posnetki, ki omenjajo isto knjigo, so povezani in dosegljivi v posebni zbirki. Kmalu bodo za bolj enostavno brskanje na enem mestu zbrane tudi ocene knjig, ki jih bodo sčasoma podali uporabniki.

Uporabnik ustvarja lastno zbirko najljubših knjig

Najzanimivejši del posodobitve je možnost, da TikTokovci označijo knjige v »priljubljeno vsebino« in si tako shranijo naslove knjig, ki jih zanimajo. Prej so morali shraniti videoposnetek, v katerem je bila knjiga omenjena, in si jih nato znova ogledati, da so ugotovili, zakaj so si shranili to vsebino, zdaj pa jim je omogočeno, da pripravijo svoj lasten knjižni seznam.

Intervju

tišler
25. 11. 2023

Z Luko Tišlerjem, oblikovalcem, ki se je specializiral za ustvarjanje vizualnih rešitev s…

UI ne ve, kaj so impresije, ne zna pripovedovati zgodbe. Dober fotograf bo na snemanju iz modela lahko izvabil vsa možna čustva, UI pa ne. Ta ti…

Litou
18. 11. 2023

S Stello Litou, ki je poleg vodenja CME Adria in RTL Hrvaška nedavno prevzela tudi mesto…

»Naložbe v produkcijo lokalnih vsebin, naložbe v tehnološke rešitve in krepitev zavedanja o naših blagovnih znamkah so trije stebri naše strategije…

Nina Usnik
11. 11. 2023

Telemach Slovenija je pred svetovnim prvenstvom v košarki predstavil novo komunikacijsko…

»Predvsem sem zadovoljna, da smo ves čas sledili ideji v ozadju kampanje oz. celotne platforme. To je, da pokažemo, da si čustva vedno delimo – tako…

Naši avtorji