telemach
Aktualno

Telemach predstavil novo generacijo pametnih naprav lastne blagovne znamke

Z Nino Usnik, direktorico marketinga v družbi Telemach, smo se pogovarjali o novih napravah, ki so jih predstavili pod lastno blagovno znamko.

Lani je Telemach kot prvi telekomunikacijski operater v Sloveniji pod svojo blagovno znamko predstavil 5G mobilni telefon Telemach 5G. Z njim so želeli najnovejšo tehnologijo pete generacije omogočiti čim širši množici uporabnikov. Ker je bil telefon dobro sprejet, so zdaj predstavili še naslednjo generacijo naprav. »Tokrat ne gre le za mobilni telefon, temveč tudi brezžične slušalke ter pametno uro za otroke, ki so zasnovani tako, da se čim bolj povezujejo z današnjim digitalnim življenjskim slogom, so zmogljivi, hkrati pa tudi cenovno ugodni,« so nam o novi generaciji naprav povedala pri Telemachu. Za telefon Telemach 5G Pro bodo uporabniki odšteli 199 evrov, za slušalke Buds 24,90 evra, za pametno otroško uro pa je za zdaj potrebno prednaročilo. 

zzz

zzz

zzz

Kampanjo v celoti zasnovali interno

Nino Usnik smo povprašali tudi o marketinških aktivnostih, ki jih načrtujejo za promocijo novih naprav. »Načrtovana je celovita 360° integrirana kampanja, ki vključuje kombinacijo plačljivih medijev, angažiranost vplivnežev in močno CRM-komunikacijo. S slednjo zagotavljamo, da so novosti dostopne tudi našim zvestim uporabnikom,« je razložila.

Kampanjo so razdelili na dve ključni ciljni fazi, pri čemer se v prvi osredotočajo predvsem na ozaveščanje trga, medtem ko bo druga usmerjena v pospeševanje prodaje. Usnikova nam je povedala še: »V komunikacijo vključujemo vse razpoložljive medijske kanale, kampanja pa je v celoti zasnovana in izvedena interno. Dolgoročna strategija poudarja stalno prisotnost Telemachovih produktov na digitalnih kanalih in družbenih omrežjih, kar omogoča kontinuirano povezovanje z našimi uporabniki.«

Intervju

zz
14. 07. 2025

O marketinških aktivnostih za Shein v Sloveniji smo spregovorili z Žanom Susmanom,…

Osnovni koncept Shein pop-up prodajalen je mišljen kot nek večdnevni dogodek, ki privabi množice in se nato seli na drugo lokacijo. V Citycentru…

zz
11. 07. 2025

V času, ko je pozornost potrošnika ena najdragocenejših dobrin v marketingu, prihajajo v…

Skupni imenovalec odzivov je navdušenje – ljudje doživijo hologram kot nekaj novega, nepričakovanega in vizualno zelo močnega, kar lahko vpliva tudi…

tomato
07. 07. 2025

Obiskovalci Ljubljanskega gradu si bodo v letošnjem poletju – od 4. julija pa vse do 31.…

Naši avtorji