Telemach
Aktualno

Telemach nadaljuje in nadgrajuje zaposlitveni laboratorij Job Lab

»Vstop na trg dela predstavlja mladim enega od najpomembnejših mejnikov v življenju, zato je zelo pomembno, da so na ta korak dobro pripravljeni,« pravijo pri telekomunikacijskem podjetju Telemach Slovenija.

Da bi jim prehod čim bolj olajšali, že tretje leto zapored organizirajo družbeno odgovorni projekt Job Lab, s katerim pripravljajo dijake tehnično usmerjenih šol na zaposlitev na področju informacijsko-komunikacijskih tehnologij.

V sklopu Telemachovega zaposlitvenega laboratorija dijaki spoznavajo tehnologije prihodnosti in usvajajo ključne kompetence za uspešno iskanje zaposlitve in samozavesten prvi stik z delodajalci. Tu so še posebej pomembne tudi tako imenovane mehke veščine, saj delodajalci že dolgo ne iščejo več izključno znanja, pridobljenega med šolanjem, ampak so pomembni tudi komunikacijske spretnosti, timsko sodelovanje, način, kako dosegati karierne cilje ipd.

Poleg predavateljev iz Telemacha so k sodelovanju povabili tudi razvojni center United Cloud, ki dijakom predstavlja dinamiko dela pri razvoju izdelkov in storitev. Za vpogled v tehnologijo prihodnosti pa na delavnicah poskrbi Tehnološki park Ljubljana, ki dijake spoznava z virtualno resničnostjo in umetno inteligenco.

Letos se je Šolskemu centru za pošto, ekonomijo in telekomunikacije Ljubljana ter Srednji elektro-računalniški šoli in tehnični gimnaziji Novo mesto pridružil še Šolski center Celje.

»Veseli nas odličen odziv na Job Lab, zato se vsako leto potrudimo, da ga nadgradimo in vključimo večje število šol. Tako bo tudi v prihodnje, saj si želimo čim več dijakom predstaviti tehnologije sedanjosti in prihodnosti ter jim kar najbolje pomagati pri vstopu na trg dela,« ob začetku tretjega ciklusa delavnic pravi Greta Šter, vodja korporativnega komuniciranja in odnosov z javnostmi pri Telemachu.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji