
Telekom Slovenije: Usmerjeni v prihodnost
Na Slovenski marketinški konferenci so razglasili marketinške prvake leta. Med njimi je največ nagrad prejel Telekom Slovenije, ki sledi svojemu poslanstvu: »Vedno na boljše.«

Tina Guček
Dan po slovesni podelitvi smo se pogovarjali z Andrejo Lenart, direktorico marketinga v Telekomu Slovenije, ki pravi, da je naziv državnega prvaka v marketingu izjemno priznanje tako za podjetje kot za celotno ekipo. »Pri tem ne gre zgolj za priznanje za posamezen projekt, temveč je odsev dolgotrajnega, sistematičnega in premišljenega dela. Iskrena zahvala gre vsem sodelavkam in sodelavcem ter vsem našim partnerjem, ki s svojo zavzetostjo, znanjem in srčnostjo vsak dan skrbijo za odlično uporabniško izkušnjo naših zvestih uporabnikov. Skupaj smo dokazali, da lahko tudi v visoko konkurenčnem okolju, v katerem pogosto prevladuje tekmovanje na ravni cen, z doslednim in premišljenim nagovorom ter poudarkom na kakovosti, dostopnosti in trajnostnih vsebinah ustvarjamo dodano vrednost — za uporabnika in za podjetje, pa tudi za družbo in okolje,« pravi.
Andreja Lenart, direktorica marketinga v Telekomu Slovenije
Posebej ponosna je, da je komisija prepoznala njihovo usmerjenost v prihodnost: v spletno varnost, digitalno odgovornost ter celostni marketinški pristop, ki se po njenih besedah ne konča z nagrado, ampak se nadaljuje z jasno dolgoročno vizijo, da ostanejo zavezani svojemu poslanstvu: »Vedno na boljše.« »Naš cilj ni biti zgolj prvi. Naš cilj je biti vedno boljši – za uporabnike, za sodelavce, za družbo. To je obljuba, ki jo bomo izpolnjevali tudi v prihodnje,« je še dejala Andreja Lenart.
Preberite intervju z Boštjanom Škufco Zaverškom, podpredsednikom uprave Telekoma Slovenije, ki smo ga objavili v aprilskem MM-u.