zz
Aktualno

Telekom Slovenije presegel milijon mobilnih uporabnikov

Stalna rast števila uporabnikov je po njihovem mnenju dokaz, da znajo odgovarjati na potrebe zasebnih in poslovnih uporabnikov, jasne pa so tudi njihove prodajno-razvojne aktivnosti.

Kot je v naslovnem intervju za aprilsko izdajo Marketing magazina povedal, Boštjan Škufca Zaveršek, podpredsednik uprave Telekoma Slovenije, povezanost, prilagodljivost in zanesljivost še naprej ostajajo temelj njihove ponudbe, ki danes povezuje milijon uporabnikov po vsej Sloveniji. »Vse se začne z jasno opredelitvijo vizije in strategije družbe, ki ju morajo vsi zaposleni dobro razumeti in udejanjati; pri tem se želimo oddaljiti od agresivnega cenovnega boja, kjer je edina komunikacija usmerjena na najnižjo možno ceno. Naše ključne zaveze trgu in uporabnikom so 'največ za več', 'naj varnost' in 'naj uporabniška izkušnja'. Te zaveze so temelj naše marketinške strategije,« je med drugim povedal v intervjuju za MM, ki je objavljen v aktualni, aprilski številki revije.

Zanimivi rekordi

Statistika pri tem kaže zanimive zgodbe: lanski rekorder je tako v enem mesecu opravil klice v skupnem trajanju skoraj 13 dni, malce drugačen rekorder pa je poslal več kot 29.000 SMS-sporočil. Podjetje pri tem beleži stalno rast prenosa podatkov – marca 2025 so uporabniki v povprečju prenesli več kot 15 GB podatkov, kar je 35 odstotkov več kot leto prej. Pokritost z omrežjem 5G dosega 83 odstotkov prebivalstva, do konca leta pa načrtujejo skoraj popolno pokritost.

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji