piazz
Aktualno

Telekom Slovenije predstavlja novo spletno tržišče Piazz

Telekom Slovenije vstopa na novo poslovno področje s spletnim tržiščem Piazz.

Piazz je platforma, ki na enem mestu povezuje trgovce in kupce. Prvim zagotavlja preprosto uporabniško izkušnjo, varnost in bogato izbiro, drugim pa priložnost, da skozi enoten prodajni spletni kanal kupcem predstavijo ponudbo in jim ponudijo svoje izdelke. Pravijo, da je to še posebej dobrodošlo v obdobju, ko spletni nakupi zaradi ukrepov, povezanih s preprečevanjem širjenja covida-19, beležijo veliko rast. »Spletno tržišče predstavlja nov korak v razvoju spletne ponudbe. Njegova ključna prednost pred podobnimi spletnimi prodajnimi kanali in cenovnimi primerjalniki je v tem, da celoten proces od predstavitve izdelkov in ponudnikov do izbora v košarici in plačila poteka znotraj platforme. Z zagotavljanjem celostnih in naprednih storitev tudi na področju spletne in mobilne prodaje, uvajamo nove standarde uporabniške izkušnje, ki bodo še bolj odgovarjali potrebam in željam kupcev,« pravijo v družbi Telekom Slovenije.

Pregledna ponudba širokega nabora izdelkov

Piazz združuje tako specializirane trgovce, uveljavljene spletne trgovine in uvoznike blagovnih znamk kot manjše butične trgovine brez lastnega spletnega prodajnega kanala. Na ta način je kupcem na enem mestu na voljo pregledna ponudba zelo širokega nabora izdelkov, posebnost spletnega tržišča pa je v tem, da lahko en izdelek ponuja več različnih trgovcev, tako da se kupec odloči za sebi najprimernejšo ponudbo, izdelek pa plača neposredno trgovcu. Platforma je podprta z najnovejšo tehnologijo umetne inteligence, ki vsakemu kupcu na podlagi njegovih preferenc in preteklih nakupov pomaga pri nakupnih odločitvah.

Kupci lahko trenutno izbirajo med več kot 35.000 aktivnimi ponudbami izdelkov iz 50-ih kategorij, med katerimi je trenutno največja ponudba izdelkov v kategorijah računalništvo, elektronska oprema, igrače, igre in prosti čas ter dom in vrt.

Mesto, kjer vsak lahko najde nekaj zase

Piazz je trenutno na voljo trgovcem iz Evropske unije in kupcem iz Slovenije, v prihodnje pa bo na voljo tudi kupcem iz Jugovzhodne regije. Gre za blagovno znamko Telekoma Slovenije, ki z imenom in simbolno ponazarja mesto, kjer se ljudje srečujejo in družijo, in mesto, kjer vsak lahko najde nekaj zase. Zaščitni znak znamke je štirikotnik s prilagodljivimi stranicami, ki v komunikacijskih sporočilih izpostavlja ključne prednosti tržišča.

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji