Gold Quill
Aktualno

Telekom Slovenije in NLB nagrajena z mednarodno nagrado Gold Quill

Telekom Slovenije in agencija Pristop sta za svojo športno pobudo »Navijajmo pametno« prejela prestižno mednarodno nagrado Gold Quill – Award of Merit. Med slovenskimi prejemniki je tudi NLB-jev Bankomat dobrodošlice.

Nagrada Gold Quill, ki jo podeljuje Mednarodno združenje poslovnih komunikatorjev (IABC), velja za eno od najuglednejših priznanj na področju poslovnega komuniciranja. Telekom Slovenije je prejel priznanje v kategoriji družbene odgovornosti. Kot pravijo, je to zanje pomembno priznanje, saj s svojo pobudo »Navijajmo pametno« osmišljajo svojo zavezanost odgovorni rabi tehnologije – krovnemu poslanstvu družbene odgovornosti blagovne znamke. »Ta nagrada obenem prepoznava strateški pristop h komunikaciji na področju sponzorstev, skozi katera že tri desetletja aktivno vračamo v družbeno okolje ter načrtno, sistematično in odgovorno gradimo svojo blagovno znamko,« pravijo v Telekomu Slovenije.

Andreja Lenart, direktorica marketinga v Telekomu Slovenije, dodaja, da kampanja »Navijajmo pametno« ni le dosegla zastavljenih ciljev, temveč jih je presegla. »Nagrada je tudi priznanje našim dolgoletnim vlaganjem v sponzorstva, s katerimi že trideset let podpiramo širše družbeno okolje,« pravi.

Jure Tovrljan, izvršni kreativni direktor agencije Pristop, pa je poudaril, da v agenciji Pristop verjamejo, da se blagovne znamke najmočneje gradijo skozi prepričljive zgodbe. »Izjemno smo ponosni na tiste, ki jih ustvarjamo skupaj s Telekomom Slovenije, še posebej, ker je iz tega sodelovanja zrasla odlična trajnostna pobuda, usmerjena v pozitivne družbene spremembe. Priznanje, ki ga takšni projekti prejmejo tudi od tujih strokovnjakov, je lepa potrditev našega dela in vizije, da z zgodbami soustvarjamo boljši jutri,« pravi.

Nagrajen tudi Bankomat dobrodošlice

Award of Merit je v kategoriji posebni in doživljajski dogodki prejel tudi NLB, in sicer za akcijo »Bankomat dobrodošlice«, ki so ga pripravili skupaj z agencijo Internavti. »Z njo smo se nekoliko odmaknili od konservativnejšega tona komuniciranje, ki je sicer značilen na bančno panogo. Z nekoliko bolj drzno in, če želite, provokativno potezo, smo pozdravili prihod novega konkurenta na slovenskem bančnem trgu. Kampanja je presegla naša pričakovanja, saj so bili odzivi izjemni. Naša poteza je bila odlično sprejeta tudi med strokovno javnostjo, ki očitno pogreša več drznosti v slovenskem marketinško-oglaševalske prostoru, impresivne pa so tudi konkretne številke,« je ob tej priložnosti za MM povedal Andrej Krajner, direktor Blagovne znamke in komuniciranja v NLB. »Ponosni smo, da je bila kampanja prepoznana tudi v mednarodnem prostoru s tako prestižno nagrado, kot je Gold Quill. Prejeta nagrada je potrditev našega dobrega sodelovanja ter hkrati spodbuda in obveza, da se tudi v prihodnje trudimo nadgrajevati in razvijati eno izmed najbolj prepoznanih blagovnih znamk v regiji – NLB,« še dodaja.   

Blaž Kocjančič, kreativni direktor in partner v agenciji Internavti, pa pravi, da s takšnimi kampanjami dvigujejo pogum v sicer konservativni panogi. »Bankomati so bili v svojem bistvu razviti za dviganje. V prvi vrsti gotovine. Skupaj z NLB pa nam je z enim bankomatom uspelo dvigniti ugled znamke in število ogledov na spletu. Obenem nas veseli, da delamo z naročnikom, s katerim skupaj dvigujemo pogum v komuniciranju v sicer konservativni panogi, kot je bančništvo. Kar po glavni nagradi v kategoriji digitalno zunanje oglaševanje na festivalu SoMO Borac, dokazuje tudi čisto sveže osvojena mednarodna nagrada Gold Quill,« je zadovoljen.

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji