
Tadej Pogačar v novi kampanji za Jano: »Začuti svoj jaz«
»V času, ko pristnost pogosto zasenčijo filtrirani prikazi in zunanja pričakovanja, v novi kampanji s Tadejem Pogačarjem prinašamo močno in globoko človeško sporočilo – 'Začuti svoj jaz',« pravijo pri blagovni znamki vode Jana.
V središče kampanje so postavili zgodbo o človeku, za katerega pravijo, da je kljub svetovni slavi in športnim rekordom ostal povsem zvest samemu sebi. Prepričani so, da Tadej Pogačar ni le najboljši kolesar na svetu, temveč tudi simbol moči, doslednosti in predanosti. S kampanjo poudarjajo, da največji uspeh ni le tisti na zmagovalnem odru, temveč tisti, ki prihaja od znotraj – kadar veš, kdo si, in živiš skladno s tem.
Prave zgodbe nastanejo takrat, ko nimamo vsega pod nadzorom
Oglas, med drugim posnet tudi v Pogačarjevi rojstni Komendi in na cesti proti Krvavcu, simbolično sledi poti, ki ni vedno ravna in predvidljiva. V le enem dnevu snemanja so se izmenjali vsi štirje letni časi – od sončnega jutra do zasneženega popoldneva. Spremenljive vremenske razmere so dodatno obogatile produkcijo in spomnile, da prave zgodbe nastanejo ravno takrat, ko nimamo vsega pod nadzorom.
»Režiser Rino Barbir in direktor fotografije Damjan Radovanović sta z intimnim in čustvenim pripovednim in vizualnim jezikom prikazala zgodbo dečka, ki v Tadeju vidi vzornika. To je Jaka, devetletni ljubitelj kolesarstva z velikimi sanjami. Njegovo sodelovanje v kampanji ni bilo igrano, temveč resnično pristno, saj je pred snemanjem treniral s kolesom iz Pogačarjevega kluba. Jaka je bil navdušen, njegova iskrena reakcija pa lepo zaokrožuje sporočilo kampanje – najti navdih v tistih, ki ostajajo zvesti sebi,« pravijo snovalci kampanje.
Za produkcijo so poskrbeli v zagrebški produkcijski hiši Komakino, s producentkama Tino Fras in Katarino Bobić, ki sta uspešno usklajevali zahtevno snemanje sredi Pogačarjeve tekmovalne sezone. Fotografije iz zakulisja pa je posnel uradni fotograf Tadeja Pogačarja Alen Milavec.