premmiki herman
Aktualno

»Sveža kri« v Hermanu

Agenciji Herman & partnerji se je pridružilo šest novih sodelavk in sodelavcev, ki bodo okrepili ekipe na področjih razvoja vsebin, digitalnih nastopov in upravljanja znamk. V agenciji je skupaj z novimi okrepitvami zdaj že več kot 50 ljudi.

Mark Mavretić se Hermanu pridružuje kot vodja digitalnih strategij in inovacij. V zadnjih dveh letih je v Londonu skrbel za brand marketing podjetja Celtra na evropskem in azijskem trgu. Pred tem je deloval znotraj agencije Renderspace in svetovne oglaševalske mreže Publicis, kjer je skrbel tako za digitalno preobrazbo domačih naročnikov kot tudi za 360-stopinjski komunikacijski nastop mednarodnih korporacij v regiji.

Dušan Boldin bo agencijsko ekipo okrepil kot digitalni strateg z izkušnjami pri strateškem snovanju in upravljanju integriranih komunikacijskih akcij. Prejemnik Websijeve nagrade »Naj digitalec« in nekdanji vodja digitalnih medijev znamke Telemach se agenciji pridružuje v želji po nadaljnjem strokovnem razvoju in novih priznanjih za ustvarjalne in digitalne presežke.

Mili Šprajc je nova vodja projektov in specialistka za digitalni marketing. Svoja znanja je krepila v uspešnih agencijah in Abanki, kjer je načrtovala nastope znamk na družbenih omrežjih ter upravljala digitalne oglaševalske akcije.

Anita Volčanjšek je mlajša svetovalka na področju upravljanja ugleda. Nekdanja novinarka POP TV in svetovalka za odnose z javnostmi je svoje izkušnje nabirala na področjih zdravstva, sociale ter širših družbenih vprašanj.

Blaž Pintar se Hermanovi ekipi pridružuje v vlogi snovalca vizualnih komunikacij in produktnega fotografa. Njegove dosedanje naloge so obsegale oblikovanje celostnih grafičnih podob, spletnih strani, mobilnih aplikacij ter posameznih grafičnih elementov.

Sara Ravšelj je nova specialistka za družbena omrežja. Preteklih sedem let je preživela med Združenim kraljestvom, Novo Zelandijo in Avstralijo, kjer je poleg magisterija iz športnega marketinga nabirala tudi digitalne izkušnje pri velikih mednarodnih znamkah Uber, The Athlete’s Foot, The Warehouse Group, British Athletics, Novicell UK in pri domačem organizacijskem komiteju Planica.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji