premmiki herman
Aktualno

»Sveža kri« v Hermanu

Agenciji Herman & partnerji se je pridružilo šest novih sodelavk in sodelavcev, ki bodo okrepili ekipe na področjih razvoja vsebin, digitalnih nastopov in upravljanja znamk. V agenciji je skupaj z novimi okrepitvami zdaj že več kot 50 ljudi.

Mark Mavretić se Hermanu pridružuje kot vodja digitalnih strategij in inovacij. V zadnjih dveh letih je v Londonu skrbel za brand marketing podjetja Celtra na evropskem in azijskem trgu. Pred tem je deloval znotraj agencije Renderspace in svetovne oglaševalske mreže Publicis, kjer je skrbel tako za digitalno preobrazbo domačih naročnikov kot tudi za 360-stopinjski komunikacijski nastop mednarodnih korporacij v regiji.

Dušan Boldin bo agencijsko ekipo okrepil kot digitalni strateg z izkušnjami pri strateškem snovanju in upravljanju integriranih komunikacijskih akcij. Prejemnik Websijeve nagrade »Naj digitalec« in nekdanji vodja digitalnih medijev znamke Telemach se agenciji pridružuje v želji po nadaljnjem strokovnem razvoju in novih priznanjih za ustvarjalne in digitalne presežke.

Mili Šprajc je nova vodja projektov in specialistka za digitalni marketing. Svoja znanja je krepila v uspešnih agencijah in Abanki, kjer je načrtovala nastope znamk na družbenih omrežjih ter upravljala digitalne oglaševalske akcije.

Anita Volčanjšek je mlajša svetovalka na področju upravljanja ugleda. Nekdanja novinarka POP TV in svetovalka za odnose z javnostmi je svoje izkušnje nabirala na področjih zdravstva, sociale ter širših družbenih vprašanj.

Blaž Pintar se Hermanovi ekipi pridružuje v vlogi snovalca vizualnih komunikacij in produktnega fotografa. Njegove dosedanje naloge so obsegale oblikovanje celostnih grafičnih podob, spletnih strani, mobilnih aplikacij ter posameznih grafičnih elementov.

Sara Ravšelj je nova specialistka za družbena omrežja. Preteklih sedem let je preživela med Združenim kraljestvom, Novo Zelandijo in Avstralijo, kjer je poleg magisterija iz športnega marketinga nabirala tudi digitalne izkušnje pri velikih mednarodnih znamkah Uber, The Athlete’s Foot, The Warehouse Group, British Athletics, Novicell UK in pri domačem organizacijskem komiteju Planica.

 

Intervju

a1
24. 09. 2020

Po mnenju Matjaža Vračka, direktorja prodaje zasebnim uporabnikom v A1 Slovenija, se bo…

luka bajs
21. 09. 2020

Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji Grey Ljubljana, ki je že drugič zapored prejel…

supernova rudnik
09. 09. 2020

Čez nekaj ur bodo predstavniki Supernove Group tudi uradno položili temeljni kamen, ki…

Naši avtorji