sonda
Aktualno

Studio Sonda uspešen na Razstavi hrvaškega oblikovanja

Na bienalni Razstavi hrvaškega oblikovanja so podelili nagrade za najboljša oblikovalska dela v zadnjih dveh letih. Med nagrajenci je kar tri priznanja dobil Studio Sonda.

Na letošnjo razstavo je bilo prijavljenih največ del do zdaj, in sicer 258 profesionalnih in 66 študentskih. V Studiu Sonda so se razveselili velike nagrade v kategoriji oblikovanje in digitalni mediji (interaktivno oblikovanje) za kreativno inštalacijo Potovanje z batano, prejeli pa so tudi posebni priznanji za projekt Dorina v kategoriji celostni projekt/izdelek (naročnik Kraš, Zagreb) in projekt Kornarija v kategoriji oblikovanje vizualnih komunikacij (naročnik Mesto Buje).

batana

Interaktivno inštalacijo Potovanje z batano so zasnovali za Ekomuzej batane v Rovinju, ki je uvrščen v Unescov register najboljših praks za ohranjanje nesnovne kulturne dediščine sveta.

dorina

Ob praznovanju 110-letnice Kraša so čokolado Dorina preoblekli v novo in sodobnejšo preobleko z namenom, da jo približajo mlajši ciljni skupini in kot primerjalno prednost izpostavijo širok izbor okusov.

kornarija

Leta 1980 so v Marušićih v Istri ustanovili mednarodno kiparsko šolo Kornarija. Ob 40-letnici šole so se v mestu Buje odločili izdati istoimensko knjigo, da bi javnost seznanilo z vplivom te istrske lokacije na svet kiparstva.

Med prejemniki velikih nagrad so še:

Kategorija celovit projekt/izdelek: Center za obiskovalce Crna Roda, Osekovo (Clinica studio, Roth i Čerina)

roda

Kategorija oblikovanje embalaže: ovitek za vinilno ploščo Valentino Boskovic – Velika Praska (Kazinoti & Komenda)

kazinoti

Kategorija oblikovanje vizualnih komunikacij: publikacije Kunsthalle Wien (Lana Grahek, Dejan Kršić)

kunsthalle wien

Kategorija industrijski izdelek/oblikovanje: + + + (Numen/ForUse + studio Ru:t)

+++

Kategorija koncept/pobuda/kritično oblikovanje: Oaza Books (Studio Oaza)

oaza

Kategorija mode in oblačil: kolekcija JZ22 Varteks (Martina Vrdoljak Ranilović)

varteks

Kategorija prostorske in grafične intervencije/sistemi: Za rast je potreben čas (Bilić_Müller studio)

rast

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji