plače
Aktualno

Strokovnjaki za digitalni marketing največ zaslužijo na Japonskem

V britanski agenciji za digitalni marketing Reboot so objavili rezultate raziskave, v kateri ugotavljajo, kako se plače vodilnih v digitalnem marketingu razlikujejo po državah. Največ zaslužijo na Japonskem, najmanj pa v Veliki Britaniji.

Tehnologija se nenehno razvija in danes so digitalne spretnosti čedalje bolj pomembne. V agenciji Reboot so ugotavljali, kakšna naj bi bila povprečna plača, ki jo lahko zasluži vodja digitalnega marketinga v različnih državah po svetu. Na prva tri mesta so se uvrstile Japonska, kjer lahko vodja digitalnega marketinga v povprečju zasluži 63.964 evrov letno, sledita pa ji Kitajska z 62.329 evri in ZDA z 61.151 evri letno. Med evropskimi državami je na lestvici najvišje uvrščena Danska s približno 60.616 evri, najnižje uvrščena pa je Velika Britanija s 35.920 evri letne plače.

place graf1

Izkušnje so pomembne

Raziskava kaže, da veliko vlogo pri zaslužku igrajo tudi izkušnje – začetnik z manj kot letom dni delovnih izkušenj tako zasluži povprečno 27.808 evrov letno, nekdo, ki ima več kot deset let izušenj na tem področju, pa povprečno 56.817 evrov letno.

place graf2

Če delo v digitalnem marketingu ni za vas, potem se lahko preizkusite tudi na kakšnem drugem digitalnem področju. Za najbolje plačane veljajo službe vodij spletnih razvijalcev (ki v povprečju zaslužijo 49.578 evrov letno), vodij spletnih trgovin (48.817 evrov) in vodij (digitalnih) odnosov z javnostmi (48.261 evrov).

place graf3

Abby Chinnery, generalna direktorica agencije Reboot, je ob predstavitvi rezultatov še razkrila, katere lastnosti so po njenem mnenju najbolj pomembne za vse, ki so zaposleni na omenjenih področjih. Poleg predanosti delu so to še kreativnost, smisel za pisanje, poznavanje določenih računalniških osnov (kot sta SEO in HTML) pa tudi debela koža.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji