Stric Ben odslej le še Ben
Priljubljeno blagovno znamko riža Uncle Ben's Original so zaradi »rasnih stereotipov« preimenovali v Ben's Original. Z embalaže in marketinških aktivnosti so umaknili tudi podobo temnopoltega moškega.
Matično podjetje Mars se je odločilo za preznamčenje sicer 70 let stare blagovne znamke riža, trenutno pa so še v iskanju nove podobe. Prenova vključuje tudi novo opredelitev smisla oziroma poslanstva blagovne znamke, ki je »ustvarjati priložnosti, ki vsakemu ponujajo stol za mizo«. S tem naj bi poudarjali svojo zavezanost k bolj »vključevalni« prihodnosti.
Napovedane spremembe vključujejo tudi zamenjavo značilne podobe temnopoltega moškega, ki naj bi sicer upodabljal delavca na riževem polju. Ta je nastala po podobi Franka Browna, natakarja v eni od čikaških restavracij, kamor je v štiridesetih letih prejšnjega stoletja zahajal ustanovitelj znamke Uncle Ben's Gordon L. Harwell.
Uncle Ben's sicer ni edina znamka, ki se je v luči protestov v ZDA odločila za prenovo svoje podobe. Med drugim sta spremembe napovedali blagovna znamka kosmičev Quaker Oats in ekipa ameriškega nogometa Washington Redskins.