Stranke so na družbenih omrežjih. Pa vi?
V organizaciji MM-a 18. oktobra 2022 z izobraževanjem začne osma generacija kandidatov za upravljavca družbenih omrežij. Program obsega teoretično in predvsem praktično znanje za enega od najbolj iskanih kadrov v marketingu.
Edini tovrstni program v Sloveniji!
V okviru 42-urnega programa z izbranimi predavatelji se boste naučili ali pa nadgradili znanja o platformah Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn in YouTube. Nikakor nismo pozabili na TikTok, prav tako ne na znanja fotografije, tekstopisja in videoprodukcije, istočasno zlati standard in dodano vrednost objav na družbenih omrežjih. Pri snovanju programa sicer ostajajo ključne smernice, da je a) zasnovan praktično in b) času primerno nadgrajen. Predavatelji, vodilni slovenski strokovnjaki na svojih področjih, tako ne »predavajo«, ampak s študenti delijo znanje, ki ga vsakodnevno uporabljajo pri svojem delu.
Med najbolj iskanimi marketinškimi kadri
Zadnjih nekaj let praktično ni MM-ovega pregleda delovnih mest tedna brez vsaj enega oglasa, kjer podjetje išče upravljavca družbenih omrežij. Tako je bilo že pred pandemijo, med in po pandemiji se je povpraševanje še povečalo. Podjetja so spoznala, da brez prisotnosti na družbenih omrežjih danes (več) ne gre. Lahko rečemo, da je povpraševanje danes večje kot kdaj koli. Upravljavec družbenih omrežij je tako (še vedno) eden od najbolj iskanih kadrov v marketingu.