bla
Aktualno

Stranke so na družbenih omrežjih. Pa vi?

V organizaciji MM-a 18. oktobra 2022 z izobraževanjem začne osma generacija kandidatov za upravljavca družbenih omrežij. Program obsega teoretično in predvsem praktično znanje za enega od najbolj iskanih kadrov v marketingu.

Edini tovrstni program v Sloveniji!

V okviru 42-urnega programa z izbranimi predavatelji se boste naučili ali pa nadgradili znanja o platformah Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn in YouTube. Nikakor nismo pozabili na TikTok, prav tako ne na znanja fotografije, tekstopisja in videoprodukcije, istočasno zlati standard in dodano vrednost objav na družbenih omrežjih. Pri snovanju programa sicer ostajajo ključne smernice, da je a) zasnovan praktično in b) času primerno nadgrajen. Predavatelji, vodilni slovenski strokovnjaki na svojih področjih, tako ne »predavajo«, ampak s študenti delijo znanje, ki ga vsakodnevno uporabljajo pri svojem delu.

Med najbolj iskanimi marketinškimi kadri

Zadnjih nekaj let praktično ni MM-ovega pregleda delovnih mest tedna brez vsaj enega oglasa, kjer podjetje išče upravljavca družbenih omrežij. Tako je bilo že pred pandemijo, med in po pandemiji se je povpraševanje še povečalo. Podjetja so spoznala, da brez prisotnosti na družbenih omrežjih danes (več) ne gre. Lahko rečemo, da je povpraševanje danes večje kot kdaj koli. Upravljavec družbenih omrežij je tako (še vedno) eden od najbolj iskanih kadrov v marketingu.

Vabljeni k vpisu!

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji